Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hösten är här, det är mörkt om kvällarna och på nätterna börjar temperaturen gå under 5 plus och snart mot 0. Löven blir gula på träden...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 721
Senast: Elisha
·
Utrustning En person i stallet fyller jämnt snart och vi har enats om att lägga ihop till något fint. Folk vill köpa ridstövlar eller ett fint...
Svar
3
· Visningar
1 785
Senast: Bliss
·
Utrustning vill sätta in säkerhetsbommar i min transport så småningom. är en ifor så är inget nu. men bommarna ser ju ut som böckmanns (även om...
Svar
6
· Visningar
1 772
Senast: Buck
·
Utrustning Väldigt vad jag spottar ur mig trådar i kväll då :angel: Mamma vill ta upp ridningen på allvar, och således behöver hon lite nya...
Svar
18
· Visningar
1 757
Utrustning Hej Alissa bryr sig inte ett skit om att vi satt ett elband med ström i. Bandet är från Biltema och det går att mäta fram att det är...
Svar
15
· Visningar
3 437
Senast: skogaliten
·
Utrustning Har stått i butik flera gånger och hållt i höga transportskydd som ska passa vår b-ponny. Men de är ju gigantiska!!! Kan någon intyga...
Svar
1
· Visningar
660
·
Utrustning Jättesvårt att formulera rubrik, men jag undrar alltså hur jag kan förvänta mig att få en (ny) ridhjälm paketerad vid köp via internet...
Svar
11
· Visningar
1 945
Utrustning Jag har ett dressyrsto sedan ca tre veckor tillbaka. Just nu rids hon på ett tvådelat bett med fasta ringar, alltså det bettet vi fick...
Svar
1
· Visningar
403
Utrustning Jag har sökt, men inte hittat svar... Letar sadel och har hittat en begagnad Equipe Island. Heter den bara så eller vet ni vilken modell...
Svar
2
· Visningar
2 239
Senast: Muninn
·
Utrustning Letar lista över godkända hjälmar då jag behöver köpa ny, men har inte lyckats. Någon som har en länk? (Vill ha en klassisk sammetshjälm)
2
Svar
34
· Visningar
5 915
Senast: Ia*
·
Utrustning Hej! Finns det något träns som är som hhbb fast nu till ridning? Alltså som ett kombinerat bettlöst träna fast med bett där en del av...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: hera_
·
Utrustning Jag ska köpa ett nytt täcke till mitt quartersto. Jag har ett rhino wug som är för trångt i bogen. Tror ni att rhino original kan passa...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: aleksis
·
Utrustning Ny häst, nya bekymmer... Jag behöver byta ut min dressyrsadel och det jag söker är en sadel som - passar rak rygg (låg manke) - finns...
2
Svar
38
· Visningar
4 561
Senast: Lydia
·
Utrustning Nu är det så att jag köp en egen hästtransport (Kylinge Eurotrailer med fronturlastning -04 :love:) och funderar lite på hur/om jag kan...
Svar
10
· Visningar
2 386
·
Utrustning Jag letar sadel till min väldigt runda arab och jag har kört fast. Sadelutprovaren har gett upp och nu vet jag inte riktigt vad jag ska...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 312
Senast: IJONSSON
·
Utrustning Jag har beställt ett par fluffboots i stl L men kom på att jag inte vet hur storleken på dem är. Hästen har 'ettor' i skor och för att...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: Elisha
·
Utrustning Vi ska gjuta nytt golv i stallet (betong) om en vecka. Kommer en bil med drygt 8 kubik betong till 80 m2 stort stall. Nu undrar jag bara...
Svar
1
· Visningar
552
Senast: Pudlan
·
Utrustning vad rekommenderar ni för bett till en häst som är het och känslig. självklart är hästarna olika individer, men generellt sätt? jag...
2
Svar
21
· Visningar
8 712
Senast: Magnum
·
Utrustning Har ni några produkter som ni gillar lite sådär extra mycket? Som ni inte skulle klara er utan? Vad i sådana fall? :) Eller är det bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 179
Senast: Efwa
·
Utrustning Vad använder ni om ni använder inspänning vid longering? I dagsläget så har jag bara en halsförlängare på min men känner att den glider...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: Maria_81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka