Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det finns två varianter av broddar man kan ha på Cavallos tofflor. Se bild... Den vänstra slår man fast från insidan och skruvar fast...
Svar
3
· Visningar
1 670
Utrustning Hej! Nu behöver jag verkligen hjälp. Har ett sto på 14år som åkt hästtransport regelbundet sen hon var fem. Problemet är att hon brötar...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 001
Utrustning Hej! Jag behöver tips på BRA spångrepar! Som man får upp allt smått med :D Ni vet, OCD IS IN THE HOUSE :banana::banana::banana:
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Buck
·
Utrustning Tror jag köpt för stora senskydd till min ponny, de passar på vidden men tycker de är liiiite för långa. Spelar 2 cm på längden roll? Är...
Svar
7
· Visningar
1 125
Utrustning Har tre jättefina täcken som inte håller tätt....Har kört med impregneringsmedel , men det har inte hjälpt. Har inte tvättat dem heller...
Svar
18
· Visningar
1 428
Senast: HannaZ
·
Utrustning Har aldrig testat ngn av vintermodellerna. Vilken av dem är bäst?
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Freazer
·
Utrustning Har någon erfarenhet av horse saver sadlarna? Försöker sälja min nästan helt nya (dressyr modell). Har hört blandade tankar om dessa...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 342
Senast: Megapixel
·
Utrustning Is och fruset överallt nu vilket gör att jag "bara" har litet ridhus att träna i, i lands problem men jag rider sällan och vill komma ut...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Gimlan
·
C
Utrustning Har en del funderingar om hur man gör med en liten häst ( Shettis ) i en hästtransport. De är ju anpassade för stora hästar och bomen...
2
Svar
24
· Visningar
3 524
Senast: A_NN_A
·
Utrustning Hej Nu vill jag veta era bästa tips på en bra extrahjälm, att ha utöver min vanliga. Prisklass upp till ca 1000kr. Kommer endast att...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: alehajo
·
Utrustning Hej! Jag ska börja övningsköra med släp nu är planen:nailbiting: Vad jag har förstått så får jag dra lätt last vilket är 750 kg eller...
Svar
8
· Visningar
2 087
·
Utrustning Vad tycker ni om ridkappor? Någon som har tips på någon liknande de från uhip men billigare? :)
2
Svar
20
· Visningar
3 498
Senast: Liten
·
Utrustning En bekant till mig ska snart börja kika efter en egen (begagnad) hästtransport, för att transportera shetlandsponnyer och hen har frågat...
2
Svar
22
· Visningar
4 858
Senast: Myzan87
·
Utrustning Vad är det för fel i passformen på ett täcke om det glider bak? För stort? För stor halsringning? Något helt annat? Russen behöver nya...
Svar
5
· Visningar
1 357
·
Utrustning Vad finns det för sadlar som är gjorda för ganska breda hästar men ändå hög manke?
Svar
5
· Visningar
1 589
Senast: MattiZ
·
Utrustning Vad tycker ni om ridkjolar? Värmer de bra?
Svar
12
· Visningar
1 886
Senast: Bobloblaw
·
Svar
23
· Visningar
3 067
Senast: zarmino
·
Utrustning Jag har en chezz iberico pro (https://www.hastaffaren.se/sv/spansktportugisisktakademiskt/sadlar/chezz-iberico-pro.html) Den är i mocka...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: BitCoin
·
Utrustning Jag funderar på att klicka hem "Horze sporrar med trissa" någon som har dessa? Vad tycker ni om dessa? Hur lång är sporrens skänkel...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: otg
·
Utrustning Jag letar hoppsadel till min häst. Jag har mätt honom och han kräver en bom som motsvarar 105 grader. Han är hyfsat rak, kort sadelläge...
Svar
0
· Visningar
2 491
Senast: Andrii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka