Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning På bilden har han en dressyrgjord på 80 cm. Ska beställa en wintec och då ska man ju gå upp en storlek. Ska jag ta en 85 eller 90 cm...
Svar
9
· Visningar
2 360
Senast: Vitavi
·
Utrustning Frågar åt en vän som har en täckesstrimlande häst, ihop med en annan täckesstrimlande häst (ingen annan vill ha sin med de där två...
Svar
14
· Visningar
2 407
Senast: caballus
·
Utrustning Hej! Någon med erfarenhet av dk sadel o vad ser ni för nackdelar med sadeln? Mvh Anna
Svar
0
· Visningar
865
Senast: musse64
·
Utrustning Kommit över ett hals täcke 150 grams till Horseware innetäcke billigt men vad tusan heter färgen? Känner inte igen den .. Mest nyfiken!
Svar
4
· Visningar
663
Senast: MayGrace
·
Utrustning Yepp. Nu behöver jag tips på vilka sadlar som kan vara av intresse. I dagsläget en Bates Caprili CC cair som inte passar alls. Kanar...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Diabetikern
·
Utrustning Hur skulle ni laga den här revan?
2
Svar
20
· Visningar
3 991
Utrustning Hästen får ruggad päls av bröstan nu när hon börjat fälla så funderar på att skaffa en tunnel till henne :), men funderar på om det kan...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: mackan
·
Utrustning Hejsan! Är det någon som har erfarenheter av pessoasadlarna? Vilka ryggar kan de ligga på? Vill veta ALLT ;) Finns det andra märken som...
Svar
1
· Visningar
662
Utrustning Jag har ston och Horseware täcken. Tyvärr pinkar, brunstar stona på svansremmen så det blir alldeles äckligt av kladd på benen...
Svar
10
· Visningar
1 460
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag behöver en ny jacka till hösten. Någon mjuk och smidig med "tröjkänsla" eller iaf inte stel och otymplig. Kanske softshell? Inget...
2
Svar
26
· Visningar
4 622
Senast: Ia*
·
Utrustning Finns det täcken som inte ger ett tryck på manken?
Svar
12
· Visningar
1 220
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Skulle ni rida med icebugs ? Inte barbacka utan med foten i stigbygeln.
2
Svar
20
· Visningar
2 352
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag har en gammal Butet sadel som legat några år, nu plockade jag ner den från vinden för att det är onödigt att hamstra grejer. Den är...
Svar
6
· Visningar
1 342
Senast: Lindsen
·
Utrustning Jag velar mellan att skaffa en overall och en lång ridkappa för att hålla mig varm när jag röjer runt i skogen med kompisens...
2
Svar
39
· Visningar
3 845
Senast: pajaztar
·
Utrustning Vad har ni på fötterna vid ridning i kylan? Speciellt ni som bor i norra Sverige? Såg i overall/kappa tråden att några var ute och red i...
2
Svar
21
· Visningar
3 302
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 670
Utrustning Vad brukar problemet vara med en sadel när schabraket glider bak medan man rider? Den har passat lite tokigt efter att hästen har...
Svar
7
· Visningar
2 728
Senast: susanne
·
Utrustning Hej. Jag har bara 100g och 350g utetäcke och vi ska ha ca -10 med massor av snö i helgen. Snön smälter på hästens rygg och vill då täcka...
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: Zevzan
·
Utrustning Hej hej lingonsvejs :D Jag har lite frågor. 1. Jag har tänkt virka en huva åt hästen men hittar verkligen INGET mönster. Vore det...
Svar
1
· Visningar
2 727
Senast: pajaztar
·
Utrustning Teknikskydd, vad är det? Köpt nyss ett set med senskydd fram och skydd bak. Alltså de nya skydden bak med "skydd på båda sidor" de...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka