Jag köpte på två par på Ica, och hittar inte precis dem, men de är i denna stilen:
Visa bifogad fil 24876
Kan hålla med om att de var lite krångliga att få på bra, jag skulle nog egentligen haft lite större men köpte S/M för att de reade ut dem så kan tänka mig att de är lättare med rätt storlek. Men när de väl är på har de i alla fall suttit.

Utöver ridningen har jag dock alltid färdigbroddade skor i stallet, och så bra blir ju inte detta på långa vägar, men det känns bättre än ingenting när man är ute.
Tack!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Finns det? Jag har ingen lust att halka omkring en vinter till så ska ev. köpa Icebugs. Några tips?
2
Svar
25
· Visningar
1 152
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: dukie
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA