Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Jag har (återigen...) haft en sadelprovare ute till mitt halvblod som är mycket svår att hitta sadel till - ALLT åker fram eller rör sig...
Svar
9
· Visningar
4 002
Senast: super
·
Utrustning Någon som har tips på hållbara boots? Nu har jag vanliga billiga i gummi med kardborre med de går sönder hela tiden...
Svar
14
· Visningar
1 828
Senast: aleksis
·
Utrustning Är det någon som har eller testat Meyer Selles sadlar? :D
Svar
1
· Visningar
887
Senast: super
·
Utrustning Hej! Letar just nu efter nytt bett som skulle kunna tänkas passa min häst bättre. Hon är ganska stark och har inte särskilt bra respekt...
Svar
13
· Visningar
2 145
Senast: mackan
·
Utrustning Var och lånade lite sadlar att prova på pållen. Bl a lånade jag en sadel som har paneler istället för ullstoppning. De sa i affären att...
Svar
14
· Visningar
4 282
Utrustning Det finns ju en uppsjö av västar och jag vet att prova sig fram är det enda sättet att VETA. Nu vill jag bara ha lite tips på vilka...
Svar
6
· Visningar
1 313
Senast: Loretta713
·
Utrustning Det där färgglada flugtäcket, någon som har? Funkar det?
Svar
8
· Visningar
1 859
Senast: Fredag
·
Utrustning Jag har alltid föredragit ullstoppade sadlar. Men har nu en dressyrsadel hemma på prov, den ligger toppen på hästen och funkar bra att...
Svar
15
· Visningar
6 105
Senast: Harbor
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny flughuva till min B-ponny (welsh mountain) och har funderingar på om rambo kan vara något..? Hon...
Svar
9
· Visningar
1 659
Senast: Ace
·
Utrustning Börjes pinto sadel som kostar runt 1-2000 lappen. Är den helt okej att köpa som inridningssadel? För att sen när hästen lagt på sig mer...
Svar
12
· Visningar
2 902
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Snart är det sommar och jag vill hitta en riktigt bra flughuva till min häst. Tycker det är jättesvårt med passform, de glipar vid...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 861
Senast: Pilot
·
Utrustning Nu, äntligen, har jag begåvats med ett släp, så jag kan röra mig mer fritt med familjens ponny! Jag har funderat på detta i ca två...
Svar
15
· Visningar
2 159
Senast: Fredag
·
Utrustning Jag behöver köpa nya ridbyxor och när jag börjar kolla runt, finns det inte alls lika stort utbud av helskodda ridbyxor utan silikon som...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 655
Senast: mowglieee
·
Utrustning Har idag en Tekna S Line Dressyr som ligger bra på hästen men jag är så trött på att det är en syntetsadel. Ska börja leta efter en...
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Laban
·
Utrustning Hej, Köpt ett nytt Sprenger WH Ultra Dynamic RS bett på nätet (horze.se). Inuti ringarna i mitten är det någon slags svart ”sörja”. Är...
Svar
3
· Visningar
1 479
Senast: Kenzo2019
·
Utrustning Hej! Jag hoppas hitta hjälp nu, jag undrar var man kan hitta bomvidden på pfiff sadlarna. Är det någon som vet? Skriv gärna, det ska...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: Bufera
·
Utrustning Vi försöker hitta sadel till en ardenner. De provade den vidaste på CH syntetsadel som säljs nu på H**ks. Den glider inte ens ner i...
Svar
10
· Visningar
1 666
Utrustning Jag har aldrig ägt en ridhäst men har nu förhoppningsvis en medryttare på gång till min lilla b-ponny. Jag har köpt en sadel, men ej...
Svar
4
· Visningar
1 625
Senast: PonyPowers
·
Utrustning Hej behöver verkligen hjälp till min tunna till häst. Med sadel. Har provat det mesta. Den ända han har accepterat är en zaldi confort i...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Malin51
·
Utrustning Jag åker iofs sällan och då oftast under snöfria årstiderna. Men jag har trots ett fint lager av transportskydd, svansskydd och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 859
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar