Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nätet ser ganska mjukt ut men det kanske det inte är? Bara finmaskigt?Nöjd med mitt ögonmått, huvan passade perfekt
Bra styvhet i nätet och gott om plats för ögonen.
Han blev väldigt imponerad
Visa bifogad fil 30396
Nätet ser ganska mjukt ut men det kanske det inte är? Bara finmaskigt?
Hade tänkt tipsa om Amigos huvor utan öron och bra sydda men har nu letat efter just dessa och de verkar inte finnas längre
De amigosar jag gillar har däremot inga öron och ganska hårt nät. Men hittar inte dessa längre. Kanske för ”enkel” design.Det är inte mjukt, därför jag valde den
Tittade på Amigos men det var öron på den precis som du skriver samt att den var väldigt mjuk i nätet.
Skulle just beställa en flughuva från Hööks, men den var slut i alla storlekar och inkommer 15 augusti. Känns lite för långt bort att vänta tills dess....
Är det redan så mycket insekter söderut att huvorna är slut redan i maj?
Här har vi haft galna mängder flugor de soliga dagarna.Skulle just beställa en flughuva från Hööks, men den var slut i alla storlekar och inkommer 15 augusti. Känns lite för långt bort att vänta tills dess....
Är det redan så mycket insekter söderut att huvorna är slut redan i maj?
Ja så är det säkert! Här är det inte så varmt ännu så inga insekter ännu. De varma dagarna vi hade för någon vecka sedan resulterade i en del mygg, men de håller sig mest till övriga delar av kroppen och mest under magen så ingen flughuva har behövts ännu.Tror folk valt att ladda upp med tanke på förra sommaren.
Här regnar det varenda dag och är noll kryp.
Usch vad jobbigt! Här uppe är vi rätt förskonade mot flugor. Däremot mygg på kvällarna och broms på dagarna när det är varmt.Här har vi haft galna mängder flugor de soliga dagarna.
Inte så kul det heller... Mygg har vi också haft en del av men inte märkt av broms ännu.Usch vad jobbigt! Här uppe är vi rätt förskonade mot flugor. Däremot mygg på kvällarna och broms på dagarna när det är varmt.
Än så länge är det för kallt här uppe i norr för insekter men så fort det blir varmare så kommer dom!Inte så kul det heller... Mygg har vi också haft en del av men inte märkt av broms ännu.