Har som många andra Hahn från CRW. Otroligt nöjd, sjukt bekväma och bra passform, dock lite långa på mina korta ben så behöver vika upp de i nederkant. Har de gråa byxorna och min uppfattning är att det svarta silikonet på de gråa byxorna släpper snabbast, på de svarta byxorna med grått silikon är nästan allt silikon kvar skulle jag påstå.
Har också Alicia från PS, hatade de i början men tillslut så blev de "inridna" nog. Blev helt röd och irriterad på huden på knäna av de pga jag satt fast som bara den i sadeln, men efter en tvätt blev de bättre.
Köpte ett par starlight/starrider, de åkte ganska fort ut därför trots flera tvättar och försök att rida in dom satt jag stenhårt i sadeln, kunde knappt rida lätt för jag satt så fast och blev även med dessa helt röd på insidan av knäna.
I ett par andra från crw som jag tror har gått ur sortimentet kan jag inte rida dressyr. De är bara knäskodda och materialet i själva byxan är så halkig så jag flyger runt som en vante i dressyrsadeln, inte särskilt praktiskt.
Ogillar "vanliga" helskodda byxor då jag känner mig så stel i sådana, fungerar bra att dressyra i då man ändp ska sitta still, men sk man ut på en terrängbana där man ska stå och vara smidig är det lättare med lite mer "slim fit" byxor som formar sihg efterkroppen.