Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag har ett litet dilemma..... Mitt Andalusiersto går ut vid 8-tiden på morgonen. Vid 13-tiden tar jag in henne för lunch. (vi får inte...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Jagochminvitaponny
·
Träning När man rider utan sadel och träns så har jag sätt många som använt halsringar, men jag har inte lyckats lista ut vad man använder dem...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: Xela
·
Träning för olika delar av kroppen Helkropps bild
Svar
9
· Visningar
1 030
Träning Jag har fått lite funderingar ´kring detta nu. Min lilla -04 blir 3 år i maj. Jag hade hjälp av en bekants dotter att rida lite på henne...
Svar
1
· Visningar
722
Träning Jag skulle vilja ha en tråd sprängfylld med tips, åsikter och kloka råd om tömkörning! :bow: Någon som har en länk till en bra sida på...
2
Svar
26
· Visningar
2 229
Senast: malumbub
·
G
Träning Hur börjar jag träna NH??:bump:
Svar
7
· Visningar
981
Senast: ika77
·
Träning Jag ska träna imorgon :bump: Men jag har ingen möjlighet att ställa min häst i någon spolspilta eller liknande där och jag misstänker...
2
Svar
21
· Visningar
2 272
Senast: My Beauty
·
Träning vad anser ni? funkar det? det är så att jag kanske kommer bygga om en del av ladugården till en stalldel för min shettis... (alltså...
2
Svar
25
· Visningar
1 866
Senast: Rebecka83
·
Z
Träning Jag skulle vilja att min tvååriga welsh mountain blir inriden nästa sommar men hur hittar man nån med kunskapen och rätta storleken...
Svar
17
· Visningar
2 729
Senast: zillax89
·
P
Träning Snälla hjälp mig med min häst!! Hon är hemsk och lasta När jag köpte henne i april gick det bra att lasta då gick hon bara rakt in...
Svar
12
· Visningar
1 353
Senast: Wentona
·
Y
Träning Jag har en 4-årig fjording som jag köpte för 4 månader sen. Började på engång med att rida in honom. Allt gick super, tills en dag då...
Svar
5
· Visningar
1 022
Träning Ni som liksom jag försöker undvika förtryck av djur, kanske inte äter kött eller ens använder djurprodukter till vardags, hur ser ni på...
Svar
12
· Visningar
1 176
Senast: Whirlie
·
P
Träning Nu är det så att min polle springer mycket i hagen och nu har hon självklart vrickat sig! Hon har fått vila i tre veckor nu men eftersom...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: FUNNY
·
Träning Jag hanterar varje dag en hingst som beter sig väldigt respektlöst. - Han försöker ständigt att bitas - vilket ständigt resulterar i...
2
Svar
31
· Visningar
2 277
Senast: sandra569
·
J
Träning Nu har jag lärt mig att känna när hästen vill bocka, så jag hindrar honom innan han gör det. han typ stannar upp/ blir seg och kastar...
Svar
18
· Visningar
1 119
Senast: Egonson
·
K
Träning Har ni lagt upp något "träningsschema" för dig och din häst? Eller rider du bara det du känner för? Hur mkt dressyr/hopp/skogen veckan...
Svar
6
· Visningar
2 169
Senast: someoneelse
·
S
Träning Har i höstas flyttat in i ett nytt stall. Så fort jag tar in min häst och ställer han i stallgången för att borsta inför t.ex. en ridtur...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Djurjouren
·
R
Träning Finns det några bra alternativ istället för torv, då det blir svårare och svårare att få tag på här, och hästen inte kan stå på spån...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Immer
·
Träning En bonde i närheten sa till mig och min granne för ett tag sedan att vi inte fick rida i hans skog. Har vi inte allemannsrätt? då ska...
Svar
14
· Visningar
1 332
Senast: Trotting
·
S
Träning Jag har ett sto som är väldigt "flockbunden", hon kan bli helt hysterisk om hon blir ensam.:cry: Hon står i ett stall med totalt...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: independent
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka