Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Träning Har ni några tips hur man får bort en tjock och bukig magen på min 17 åriga ponny?:d
Svar
1
· Visningar
774
Senast: bigganl
·
S
Träning Är det någon som skulle kunna berätta hur man ska gå till väga? Går det att förklara på något bra sätt? :love: Av det jag vet så ska...
Svar
12
· Visningar
1 324
Senast: SusieQ
·
S
Träning jag håller på och lasttränar min 3,5 åring, och jag har ett boggiesläp med fronturlastning för 1 häst. Det jag gjort hittills, gått in...
Svar
15
· Visningar
1 397
Senast: mackan
·
B
Ridning Var på kurs med min "bebis", tänke att jag ville ha med henne en gång så jag VET att vi börjar rätt. Vi hade alltså eg inte gjort mycket...
Svar
13
· Visningar
1 727
Senast: Pepa75
·
B
Träning Läste i nya numret av Hästfynd om dessa slakttransporter. En häst som säljs i tex Sverige för 5000 spänn är värd ca 20 000 på slakteriet...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 755
Senast: Invinciblestables
·
B
Träning Jag ska betäcka mitt sto nästa sommar , tänkte göra det i juni så hon fölar när man har dom inne på natten sen ... sen hade jag tänkt...
Svar
9
· Visningar
864
Senast: Fina
·
S
Träning Behöver lite råd och uppmuntran kanske här. Har varit väldigt mkt senaste tiden här känns inte som om jag har hunnit med. * De har...
Svar
5
· Visningar
1 678
Senast: smultronglass
·
L
Träning hästskrälle. Alltså Jag säger inte att jag är bäst på att rida men itne sämst heller, ligger nog ganska lagom. Men nu sista tiden har...
Svar
14
· Visningar
1 078
Senast: aztro
·
M
Träning Vad har ni för tips/erfarenheter att få upp hästens styrka och kondition till topp?
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Ramona
·
T
Träning lite pinsam fråga....men jag rider enbart i skog o mark, har aldrig gått på någon ridskola,har börjat att rida lite med min granne nu o...
Svar
4
· Visningar
855
K
Träning Jag har en häst som är riktigt bestämd av sig och stönig. Han har ett ganska sturskt temperament och är ofta den som är ranghögst i...
Svar
6
· Visningar
1 738
Senast: Libertas
·
Ridning Det diskuteras vitt och brett här på dressyrforumen och kanske går vågorna högst här på Klassisk Ridkonst. Tyvärr är det ofta samma...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 001
Senast: caballus
·
S
Träning :DHejhej jag har problem med alla blinningar (eller hur det stavas) Hemma hos mig.. Så fort man kommer utanför stall dörren kommer dt...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Immer
·
Träning Jag och min syster har en plan för nästa sommar, som vi nu vill ska vara mer än en dröm - vi vill verkligen genomföra det! :banana: Vi...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Ellyne
·
S
Träning jag rider en gammal travare(7år) som uitne kan så mkt! Har du några bra tips på övningar? han lixom.. faller inåt asså lutaer sej...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: Djurjouren
·
R
Träning Tror inte denna ligger rätt men jag har en fråga anyway. Kan en valack gå med ett sto och dennes ettåring som inte är avvänjd? Dum...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Rebecka
·
S
Träning Har ett fullblodssto på 2 år, hon är ca 161 cm nu. Kommer hon att växa mer? Vet att fullblod är avlade för att vara färdiga när de är...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: kimsan
·
M
Träning Panik så här i sista sekunden. Har två åttaåringar som rider min häst en dag i veckan och får lära sig grejor och så där. Nu har det...
Svar
12
· Visningar
1 557
Senast: PeggyZou
·
B
Träning Det känns som om jag inte sköter om min häst odentligt (stavning??) jag har inte åkt ut någonting denna vecka (har en halvfodervärd och...
Svar
19
· Visningar
1 861
Senast: Beccan
·
Träning Behöver lite tips och råd om min häst... Hoppas jag kan få det här. Har två islandsvalacker varav den ena jag nu har lämnat ut till en...
Svar
12
· Visningar
2 815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka