Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Vi har ÄNTLIGEN fått bredband här på bonnvischan, så nu vill jag kolla på roliga filmsnuttar. Länkar mottages tacksamt!
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: psychogrrl
·
L
Ridning Är det någon som har några förslag på stall att göra utomlandspraktik på? tacksam för alla förslag... Tack på förhand! //Lina
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Melli
·
Ridning Vad menar DU när du säger att du tränar AR? Har läst ett antal inlägg där olika personer skriver att de tränar AR. Men det känns som...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: true_blue
·
S
Ridning Ville bara säga att om ni har möjlighet att se denna Gala som kommer till Stockholm, Göteborg och Malmö så se den! Helt fantastisk show...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: tottenham
·
E
Ridning vart finns FAQ\'n?? jag kan bara inte hitta den :confused: Någon hade skrivit i nåt inlägg; men jag hittar den inte där? den översta...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: EmMmY
·
S
Ridning Nu kom jag på en ny spinn-off appropå tråden "Vad är jag inne på? (ridsätt)". För att inte dra iväg även denna tråden i fördärvet så...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 902
Senast: Whirlie
·
C
Ridning Nu känns det som om det tagit stopp, min sits är samma som den var för ett år sedan :crazy: Behöver tips man kan göra för att träna upp...
Svar
17
· Visningar
1 437
Senast: concierge
·
G
Ridning Igår fick jag och en polare en liten inblick av den akademiska ridkonsten. När vi träffade 2 människor som ridit detta länge. Först...
Svar
7
· Visningar
1 338
Senast: Gilan
·
O
Ridning Ny kommer jag men en som säkert väldigt många här inne tycker är en dum och korkad fråga. Men jag vill väldigt gärna veta. Vad är AR och...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: overtyre
·
Ridning ska berätta lite om mina svårigheter :D jag har en STOR häst som e 175 i mankhöjd av det gamla hbl stammen (dom kraftigare typerna) och...
Svar
13
· Visningar
1 332
Senast: keramin
·
Ridning vad har ni för raser och varför valde ni just den? *jag har ett tinkersto jag köpte av en hästhandlare som jag red in, sedan snubblade...
2
Svar
37
· Visningar
3 175
Senast: NobleArt
·
P
Ridning har ni några bra tips på hur man får hästen bärande i traven? när jag tömkör honom får jag fram fina rörelser i traven, bärande och...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Djurjouren
·
Ridning hejsan jag drog igång en tråd i februari om bilder på er och era hästar. har det hänt ngt i utvecklingen sen sist??? har ni nya kort så...
Svar
1
· Visningar
967
·
Ridning Jag kommer sluta som moderator, tiden räcker inte längre till. Är det någon av er här som är villiga att ta sig an rollen som...
Svar
12
· Visningar
1 394
Ridning Akademiskt & distans? Kan man kombinera det? Jag har ridit AR i snart ett år, hästen Ar riden ca 3 mån & vi provade en distansritt på...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Spirit
·
Ridning \"Smaka på din egen medicin\" ... sa medryttaren till mig tidigare i våras. Hon tyckte att jag skulle strunta i all dressyr och rida...
Svar
9
· Visningar
1 345
M
Ridning Hur är efterfrågan på foderhäst bland ryttare inom AR? Man vill kanske ha en häst som man vet att man inte blir av med när man tränat...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Majen
·
C
Ridning Jag har börjat träna för en tjej som har en egen ridstil. Hon börjar med att få hästen att böja- och ställa igenom sig. Jag tyckte detta...
Svar
12
· Visningar
1 264
Ridning Är era hästar feta? :)
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: susen87
·
G
Ridning Blir snart ägare till en Pre- hingst från Frankrike. "Vild" så att säga. 4 år gammal. Det blir min första unghäst... Ska bli hur kul och...
Svar
17
· Visningar
1 641
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka