Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Har ett 3-årigt sto som jag tänkte delta i 3-årstestet med nu i maj. Finns det någon som har tips på hur jag ska gå tillväga för att få...
Hästhantering
.. att fånga i hagen..
mitt 10 åriga varmblod är en underbar kille på alla sätt o vis utom ett han vill aldrig bli fångad i hagen mitt...
Hästhantering
Visste inte riktigt vilken avdelning jag skulle lägga det här inlägget eftersom det hör hemma i både hästhantering och hästvård (så jag...
Hästhantering
Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Mitt fullblod som bara får hösilage. Alltså inget krafftfoder alls. Har blivit så pass jobbig...
Hästhantering
Min ardenner står jämt och ständigt och skrapar i gången med båda framföttern. Hur får man bort ett sådant beteende ??. Jag blir snart...
Hästhantering
Jag har lite lastningsproblem med min häst. Han i princip vägrar att gå på transporten om det inte står en annan häst på redan. Han blir...
IT & mobiler De behöver isf hjälp av värden, Securitas eller liknande.
För ett par år sedan ställde sig polisen utanför, drog igång blåljus, sirener...