Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Har haft båda killarna länge och jobbar mkt allt möjligt med dom. Även mkt NH m.m.
Båda är väldigt snälla och öppna individer både mot...
Hästhantering
En fråga jag har funderat på väldigt länge är när är man egentligen redo att hantera hingstar? Vilken ålder ska man ha, och hur mycket...
Hästhantering
Ja, som rubriken avslöjar så vill jag ha er åsikt om hur man bäst hanterar en sådan.
Jag har ett hingstföl som i dag är 6 dagar gammal...
Hästhantering
En tjej i ett stall som jag känner till blev översprungen av en häst när den hade blivit trängd av en annan häst. Jag anser att en häst...
Hästhantering
Jag kommer snart att få ta hem min nya häst från Finland och det blir båt. Har försökt att få fram om man ska köra själv eller anlita en...
Hästhantering
Ska transportera min häst till en träningshelg.
Hästen är transporterad två gånger & det har gått bra men sparkar i väggarna innan man...
Hästhantering
Har en häst, 4 år som gått på lösdrift och varit i stort sett helt ohanterad från 0-3års ålder. Hästen är extremt rädd om öronen och är...
Hästhantering
Vilken morgon asså. jag ska som vanligt ta ut hästarna och allt går bra tills jag tar en av 4-åringarna. Den snällaste av dom som sldrig...
Hästhantering
Hej.
Har en halvblods valack på 11 år som är extremt svårlastad. Har tränat med honom i de ca fyra år som jag haft honom. Har provat i...