Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag är medryttare på ett sjuårigt kallblodssto och har varit det i ungefär ett halvår nu. Hon är väldigt ranghög, samtidigt som hon tyr...
Hästhantering
Jag har en häst som har lite fuffens för sig i hagen. han gör en helt rund stig sen går han där hela dagarna flera timmar i sträck. Han...
Hästhantering
Började hantera en shettishingst vid namn Wilson i vintras, han behövde framförallt få stimulera hjärnan och tänka så jag presenterade...
Hästhantering
Köpte en ny häst för 2 månader sedan, hon är helt underbar att rida, mysig och en stor personlighet. Dock är hon väldigt tuff, men det...
Hästhantering
Är det någon som känner igen sig?
Vi står i ett litet stall med tre ston och en 10 års hingst + min två åring. Det har inte varit några...