Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Träning Hej Jag har en medryttarhäst som är ett 16-årigt sto. När vi är ute i skogen med några andra hästar så är hon väldigt slö, tar inte...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: asaria
·
Träning Jag börjar bli lite irriterad på pållen min, och behöver lite hjälp. Så fort vi är utanför stallet ska han titta på allting. Rider vi...
Svar
18
· Visningar
1 287
R
Träning Vår häst går liksom inte att lasta. Eller vissa gånger går han så gott som rakt på, tar max 10 minuter. Andra gånger får vi hålla på en...
2
Svar
34
· Visningar
2 346
Senast: da_hannah
·
G
Träning Jag har ägt mitt shetlandsto i två år nu och jag kan fortfarande inte ta henne i hagen.Hon kommer om jag ropar efter hästarna hon kommer...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Aggepagge
·
E
Träning Hej, Har en kompis som har en sköthäst, hästen som är ett 7-årigt halvblodssto heter Ester. När min kompis är ute och rider så går...
2
Svar
29
· Visningar
1 708
Senast: My Beauty
·
U
Träning Hej! var kan man få tag på företag som åker svergie runt och transporterar hästar?? ska ev köpa en som står i dalarna och ska...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Lucy
·
Y
Träning Gör INTE som jag gjorde. Jag köpte en ganska ohanterad 6 månader gammal shirehingst. Vi lyfte hovarna och det gick bra men med lite...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 838
Senast: Vinja
·
Ridning Nå, vad har ni för mål och planer för 2006? Vad hoppas ni att ni och hästen ska lära er? Vad ska ni göra? Själv hoppas jag kunna...
2
Svar
37
· Visningar
2 872
Senast: emindy
·
G
Ridning Någon som kan berätta lite om just Klassisk Dressyr lr vet någon bra sida man kan gå in på? Har nyligen blivit väldigt intresserad av...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Susan
·
Träning Pga av allvarlig skada så har jag inte longerat min häst på två år För några dagar sedan gjorde jag det för första gången. Något jag la...
Svar
7
· Visningar
762
S
Träning Vad betyder det ordet? Har aldrig hört det förrut :confused:
Svar
5
· Visningar
5 189
Senast: Smulu
·
Träning Jag skulle villa ha bra tipps på hur jag får fölis att stanna kvar i hagen när mamma går. I dag tog vi ut stot från hagen. Lämnade...
Svar
14
· Visningar
830
Senast: Rotterö
·
D
Träning :D :D :D skulle hämta hästen men neeejjjj då ville inte alls komma in men då hade jag på mig min mössa den är grovstickad lila mössa...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: Geisli
·
G
Träning Vilket är bäst nu när det är snö och halt. Att rida barbotahäst eller en häst med vanliga skor, bara framme.
Svar
8
· Visningar
1 404
Senast: ganto
·
S
Träning Hejsan! Ska ev. jobba i ett stall i sommar. heltid...får boplats,mat och stallplats till min häst inräknat i lönen. Vad är den...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Luleå
·
M
Träning jag har alltid varit emot att avliva en häst bara för att man inte klarar av den eller inte kommer någonstans men nu när jag själv stå...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 500
Senast: Luleå
·
G
Träning Vet att det finnns en del trådar i ämnet, men kan inte ni som tricktränar era hästar beskriva mer utförligt hur ni går tillväga för att...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Jevelin
·
Träning Skal ta inn en hest fra Tyskland. Da er vi jo nødt till å komme over litt vann. båtturen tar ung. 1 timme og man får ju inte vistas på...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Idasagare
·
Träning Min kompis ponny e väldigt dominant,han är stark när hon leder honom m.m Han vill inte riktigt lyzna när hon leder honom,han sakkar...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: CaliforniaSwed
·
D
Träning Vad är det bästa sätten att lösgöra en häst på????? om ni har lite olika tips så att man kan variera sig lite vore det bra....
Svar
2
· Visningar
815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka