Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Ridning Jag har suttit en stund och tittat på folks videor som ligger ute på nätet. Det finns en del dressyrritter utlagda. Och jag blir lite...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 906
Senast: Korven
·
O
Träning Kunde inte komma på någon bättre rubrik än så, så ni får hålla till godo. Det jag undrar över är hur ni lägger upp träningspassen om...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Stopek
·
P
Träning Hur gör man egentligen när man lär en unghäst longering? Jag har en som är född -02 och han är inriden (eller, tja... riden och...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: pannkakssmet
·
Träning Har efter flera års uppehåll börjat träna lite nh igen med ena stoet, När hon var tre gick vi en grund kurs ihop som bland annat...
2
Svar
22
· Visningar
1 706
Senast: cristobal
·
M
Träning hööks hade ju tydligen hans film förut,men har den inte längre i sitt sortiment, jag har mejlat och frågat. Har hittat den på någon...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: mallan
·
S
Träning Jag sköter ett 18 år gammalt nordsvenskts sto. Jag har tränat nh med henne i snart 3 år. Och de hár gått lite upp och ner med resultat...
Svar
9
· Visningar
993
Senast: Svalina
·
E
Ridning Någon som har bra boktips inom akademisk ridning och var man får tag på dem. Läser gärna på originalspråk (om det är på engelska, tyska...
Svar
6
· Visningar
1 244
Senast: Sammet
·
E
Träning Hejsan! Jag tar hand om ett islandssto som blir fyra i år. Just nu bär hon på ett litet föl som beräknas komma ut i slutet av maj. Hon...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: EnWisa
·
Träning Jag sitter som en sten barbacka när hästen hoppar, galloperar i terräng, bockar, skuttar iväg och allmänt busar. Men, min balans när...
2
Svar
24
· Visningar
1 963
Senast: Campella
·
Träning *iiih* Jag ska på clinic om några veckor med min pålle. NH ska det vara.... jag har aldrig varit på clinic förut... nån som kan...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: attempt
·
P
Träning Igår när jag skulle rida medisen bestämde jag mig för att sluta upp med att bara harva runt på ridbanan...;) Och tänkte försöka rida ett...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: Poetry_princess
·
T
Träning :crazy: ja behövber stor hjälp..härom dan när ja va ute me min lille polle hände nåt konstikgt...vi kom fram till en liten vattenpöl å...
Svar
14
· Visningar
1 123
Träning Jag fick ta bort min lilla pålle för snart en månad sedan och vi har letat efter en ersättare som kan hålla våran travare sällskap. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 492
J
Träning Har en OMÖJLIG 3 åring (halvblod)han envisas med att sparka med framhoven upp mot krubban samtidigt som han flytta allt strö bak i...
2
Svar
20
· Visningar
1 693
Senast: Jes
·
L
Träning Var ute och red i går i ca två timmar, hästen var pigg och ivrig och det blev mycket galopp! Upptäckte inget när jag sadlade honom...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: marre91
·
M
Träning Hur skall jag kunna rikta min hästs energi till något positivt och kreativt? Han har en sån energi när vi rider ut och den riktas bara...
Svar
18
· Visningar
1 199
Senast: emindy
·
  • Låst
Träning JAG SKA TILL GÖTEBORG HORSESHOW! På lördag. Jag hade egentligen inte råd, men så ringde en vän och sa att hon hade fribiljetter till...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: IngelaH
·
N
Träning Hej! Idag var jag med en kompis o hjälpte henne när hennes häst skulle tävla för första gången i sitt liv. Första klassen var avklarad...
Svar
16
· Visningar
1 419
Senast: Ninjan
·
Träning Det nämns ofta här på Buke. Men jag är inte så säker på vad det är... Ni som vet kanske kan förklara?
Svar
6
· Visningar
1 376
Senast: psychogrrl
·
Träning Hej! I sommar kanske jag ska ha en islandhäst på lite utbildning. Jag har ridit islandshäst i flera år samtidigt som jag har ridit...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama