Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har några tränare jag ska prata med live också, men tänkte kolla vad buke säger också :)
Vi har en islandskorsning på 12 år som vi...
Hästhantering
På lördag ska jag hämta min nya pålle :bump:. Nu är det frågan hur jag ska introducera fröken till mina övriga två pålla. Jag har sedan...
Hästhantering
Sedan vi bytte stall så har det uppstått ett problem med att fånga in min häst. Han går tillsammans med tre andra valacker på lösdrift...
Hästhantering
Hej! Jag vet att det finns många såna här linjer, men inga passar min ´situation´. Jag har ett 10 årigt varmblodssto på 160-165. Hon går...
Hästhantering
Hej! Min ponny blir vääldigt stressad i transporten när man kör (helt svettig och skakar). Och hon vill därför inte gå in i transporten...
Kropp & Själ Jag är en allt eller inget person. Jag kan avstå helt om jag har något att se framemot och känner jag sug så tänker jag bara på att, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.