Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det några risker med en hund som endast har en pungkula nere? Jag pratade med uppfödaren idag.. Det finns 1 st svart valp samt 1...
2
Svar
35
· Visningar
7 423
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Kan en hund vara det? Vår ena hund är totalt okontaktbar ibland, det är svårt att förklara men det är som om han befinner sig i en annan...
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: linzan
·
A
Övr. Hund Hej blev så arg i fredags när jag läste aftonbladet om att det inte finns någon lag som skyddar djur mot sexuella övergrepp...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Icebabe_1
·
R
Övr. Hund Ville bara meddela alla intresserade att allt går superbra här hemma,Marrakech morrar om hon slickar på honom ,annars så är allt bra. de...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: Rallebralle
·
C
Övr. Hund Många torrfoder tillverkare har ofta ett budget foder och ett dyrt foder. Kan man verkligen vara säker på att det inte är samma foder i...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: **BORTTAGEN**
·
O
Övr. Hund Kan alger som fodertillskott orsaka urinvägsinfektion hos hund? Min hund har inom kort tid fått två urinvägsinfektioner, kan detta bero...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund hon bara sover och sover och sover...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: Tomaten
·
S
Övr. Hund Såg denna dekal på en bil och tycker att den är väldigt tänkvärd. Provocerande, men sann.
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 486
·
T
Övr. Hund Jag har en collie som e 13 år gammal, de börjar bli jobbig för man vet inte när han inte orkar leva mer. E någon i samma sitts? :crazy:
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Tippan
·
L
Övr. Hund Jag undrar hur symtomen för livmodersinflammtion yttrar sig. Som jag har uppfattat det så att det kan variera kraftigt men jag vill ändå...
Svar
12
· Visningar
9 903
Senast: lyckorna
·
S
Övr. Hund Ni kanske har diskuterat detta tidigare, men jag hoppas att ni orkar med det igen i så fall. Har ända sen jag första gången såg en...
Svar
5
· Visningar
8 208
Senast: knyttet
·
Övr. Hund Vad lycklig jag blir! Var ute med hästen o hunden under eftermiddagen. Var väldigt envis i skogen med inkallningen, stanna o...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: claraswe
·
M
Övr. Hund Hej min hund har blivit katt riven i ögat men vi fick en salva som gjorde att ögat inte är röt längre men nu undrar jag om såret komer...
Svar
1
· Visningar
1 219
·
S
Övr. Hund Funderar på att ev skaffa en boxer.... Nån som har erfarenhet av dom??? Vanliga sjukdommar, temprament osv...??? Själv e jag mkt...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: sweetsophie
·
N
Övr. Hund Jag är ny här och då rätt så nyfiken på huruvida folk är seriösa eller ej.. :rofl:
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: julia_v
·
Övr. Hund När är de \"roliga\"? Tänkte åka och kika på valpar av den hundras jag fått upp ögonen för. Vi besökte en uppfödare i höstas som nu har...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: aemaria
·
B
Övr. Hund Jag undrar hur ett stryphalsband skall sitta. Har hört att det finns ett rätt sätt och ett fel sätt.Men glömt bort villket som är vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 644
Senast: KaZa
·
Övr. Hund jävla skit bajs grrr ahh :devil: Har aldrig hatat hundar och hundägare förren vi skaffa hund! Kan inte bara alla jävla hundägar idioter...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: kpist
·
C
Övr. Hund Har en valp på 16 v som har underbett. Detta underbett har kommit under de senaste veckorna, var inte där när vi köpte henne vid 8 v...
Svar
8
· Visningar
3 079
Senast: Clintan
·
Övr. Hund I går var vi på vårt första riktiga möte med hundtränaren. Jag har visat upp hunden en gång tidigare och svarat på frågor och i går...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: claraswe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur