Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund OM detta nu funkar, så kommer ni att här kunna se min vovva Nova! Mest för att jag ska förstå mig på hur det funkar att lägga upp bilder...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Hoppas att filmen fungerar nu då. Gå inte på hemsidan (http://aliide.cjb.net) klicka på "vovven" och sedan "filmer". Är det ngt ljud på...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Aliide
·
Övr. Hund har två valpar på 8 månader, så när vi var ute och gick med dom (lösa) så fick dom upp en hare så dom stack iväg och efter ca 10 minuter...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Jadzia
·
A
Övr. Hund Kan man på något sätt förebygga det?Har en 10-årig blandras tik som hade det för ca två år sen,hon har löpt tre gånger sen dess och då...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Lydia
·
Övr. Hund Jag tänkte bara höra lite allmänt hur det är med era hundar, om de har några hundvänner?? Min hund (labrador) älskar att leka med andra...
Svar
18
· Visningar
1 666
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund är det någon som vet mer exakt! Jag ska para min tik, 2 år, schäfer med en shäferhane, 11 år, som aldrig parat förr. Tiken är nu inne på...
Svar
11
· Visningar
6 101
Senast: KaZa
·
Övr. Hund ute i naturen eg? Jag blir alltid lika förvånad när jag gräver ut diverse saker ur valpens mun. Han hittar precis ALLT :crazy:
Svar
5
· Visningar
834
Senast: mimmipigg
·
R
Övr. Hund Jag har ett par grannar(tror jag)jag vet nämligen inte längre eftersom dom aldrig svarar i telefonen.Dessa grannar har en hund(andra...
Svar
7
· Visningar
1 257
Senast: Daydream
·
Övr. Hund Bubblan fyller år idag, tänk hela 6år är han nu! Lite...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Hund http://photo.starblvd.net/Cazmir/6-4-1-1080822303?m=1&pg=5&ro=3&co=0.jpg söööt...
Svar
8
· Visningar
1 494
Senast: Betsy
·
F
Övr. Hund Hihi... Tjejen lär sig att vänta med en bit bacon på nosen! Det var riktigt jobbigt! :D Försök nr 1 - Jobbigt! Försök nr 1 igen -...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: FiaOchSaffe
·
D
Övr. Hund Vi har fått ett stort problem med vår 5 månaders golden. Han har börjat skälla på allt! I lägenheten skäller han så fort någon går i...
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: Diggemon
·
A
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: Rallebralle
·
S
Övr. Hund Hej! Jag är i hundköpar-tankar och den ras jag fastnat för är Beageln, nu vill jag veta allt! Jag har läst mig till att den främst ska...
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: Diggemon
·
C
Övr. Hund Sitter o funderar lite på framtida planer när jag ska skaffa en vovve till mig själv. Familjen har ju redan en, men nån gång måste man... 2
Svar
20
· Visningar
4 250
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund En stilla undran bara. Plockar ni upp skiten efter era hundar? Jag kan inte med ord beskriva hur vedervärdigt äckligt jag tycker att det... 2
Svar
37
· Visningar
2 539
Senast: puman_22
·
S
Övr. Hund vad ska man göra om en hund sätter ngt i halsen. hur får man dom att kräkas på snabbast sätt?
Svar
15
· Visningar
22 451
Senast: Moniq
·
M
Övr. Hund Skall man acceptera detta? Valpen är fyra månader. Har tränat henne så att vi kan ta matskålen ifrån henne när hon äter, men idag när... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 169
Senast: Nossan
·
S
Övr. Hund Har du din hund på hundagis? Vad kostar det? Vad ingår då? Undrande :)
Svar
11
· Visningar
1 438
Senast: Sommartjej
·
Övr. Hund någon på detta forum som har en sådan? vad tycker ni om dom? skriv gärna stammen på er hund också, borde ju inte vara allt för svårt...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka