Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har Qodrofenia bestämt sig för att nästa hund ska bli en rashund. Och Jag och maken har börgat titta runt på olika raser..Och vi...
Svar
13
· Visningar
2 141
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Gammal hund - blivit \'bjäbbig\'? Lilla blandisvovven (cavalier x papillon) blir 13 år i maj. Har sina krämpor och skavanker men inget...
Svar
4
· Visningar
2 762
Senast: Alexandra_W
·
C
Övr. Hund Är det vanligt med urinvägsinfektion på valp? :confused:Hur visar det sej? :confused: Jag är lite misstänksam...jag tycker min valp är...
Svar
4
· Visningar
5 458
Senast: puman_22
·
P
Övr. Hund Hur mycket gör ni själva på era hundar? Dvs av sådant veterinär, tandläkare m fl annars brukar utföra. Jag klipper klor, rensar öron...
Svar
7
· Visningar
1 409
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Vad kan man göra åt det. Hon är med mig på jobbet, och det kommer ofta in människor, plus de som jobbar med mig förståss. Och valpen är...
Svar
9
· Visningar
7 841
Senast: Fritte
·
Övr. Hund inspirerad av aliides tråd skapar jag en egen. någon här som tävlar/tränar spår?
2
Svar
33
· Visningar
2 724
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Jag lånade en tråd om choklad och lök tidigare för att fråga om det bara är rå lök som är farligt men fick inget svar. Så jag skapar en...
Svar
14
· Visningar
1 636
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Ena vovven ska bli pappa om ögonlysningen i morgon går igenom :love: :bump: Hoppas :D
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Egonson
·
E
Övr. Hund har ni några erfarenheter av det? Min hund har fått det, vi har varit hos veterinären och han har fått spruta.. så det är bara två...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: mannes
·
Övr. Hund Tänkte höra vad ni gör med ögongrejs :confused: Det är ofta "skräp" i ögonvrån, det är lite kladdigt.. dessutom ser det ut som en...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Sablar22
·
C
Övr. Hund En kompis hund har haft problem med kräkningar och varit hos veterinär. Fick där nåt specialfoder som han skulle äta tillfälligt, för...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: Mammadutt
·
B
Övr. Hund Jag har länge funderat på över om kastering av han- hund. Jag undrar hur mycket priset ligger på ? de är ju olika från olika ställen...
2
Svar
24
· Visningar
7 418
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Min hund är av raserna: Kelpie/schäfer/labbe/flatcouted retriver. Han är väldigt aktiv och verkar ha energi för 10 hundar! Han är på...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Vill någon hjälpa en novis? Hd och Ad är väl höftleds- samt armbågsröntgen, eller? Jag antar också att ett "Ua" betyder utan anmärkning...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Duvan
·
M
Övr. Hund usch, nu sitter jag här alldeles ensam jag hade bara min valp i 2 veckor. Men jag kände att jag inte klarade av honom. Han var super söt...
Svar
12
· Visningar
1 640
Senast: Miiip
·
Övr. Hund hur gör man om man har två hundar? kan man använda klicker till båda? eller bör man ha pipa till den andra?
Svar
1
· Visningar
839
·
Övr. Hund Hur lär man en valp att vara själv? Har provat att gå ut korta små stunder när han är trött, men han blir som tokig och ylar och...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: Iddefixen
·
N
Övr. Hund Är det sent att kastrera en snart 4 årig hanhund. Denna våren har han legat på dörrmattan och gnytt och inte velat äta ordentligt. Hans...
Svar
6
· Visningar
11 222
·
Övr. Hund Varför "måste" man raka pudlars tassar? Jag känner ingen pudel personligen men har sett på bilder att oavsett vilken frisyr pudeln...
Svar
13
· Visningar
5 168
Senast: oasen
·
B
Övr. Hund Våran valp har börjat klia sig överallt på kroppen :crazy: Han har lite mjäl i pälsen men inte lika mycket som förr. Har badat han med...
Svar
5
· Visningar
3 002
Senast: blondi3958
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka