Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Min lilla chihuahua har fått jättemycket tandsten för han vägrar äta hård mat och äter väldigt lite ben... Jag undrar om de söver dem...
Svar
8
· Visningar
1 411
Senast: Matiz
·
B
Övr. Hund Jag måste ta bort analsäckarna på min valp, eftersom att hon annars kommer få stora problem med dom. Hon tömmer dom extremt ofta, och...
Svar
14
· Visningar
3 016
Senast: Mischmasch
·
R
Övr. Hund ...är det någon här som har en sån hund? Vad tycker ni om dem?
Svar
9
· Visningar
1 788
Senast: therese
·
J
Övr. Hund Hejsan! Är det någon som har en hund som är blodgivare? Är det någon i Göteborg? Jag hade nämligen tänkt att min hund skulle bli...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: KaZa
·
B
Övr. Hund Behöver tips på hundböcker om lydnad.Har en valp som jag måste få ordning på :D Behöver alltså böker om valpar och lydnad. Böckerna jag...
Svar
11
· Visningar
1 924
Senast: KaZa
·
I
Övr. Hund jag är dagmatte åt två underbara labb tikar. måste säga att det är verdens bästa sak,då jag inte kan ha min egen hund,perfekt lösning...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund Min lilla mamma är i valet och kvalet om hon ska registrera ett kennelnamn. Hon funderar nämligen på att ta en kull efter sina...
Svar
5
· Visningar
1 318
Senast: Ringo_Cassio
·
Övr. Hund Nu är jag så trött på henne!!! :mad: Ester blir bara mer och mer mammig och hysterisk. Hon brukar vara lite småknäpp i början av löpet...
Svar
8
· Visningar
2 506
Senast: HEXE
·
F
Övr. Hund hej. min schäfer 1.5 år har blivit jag vet inte vad ja ska kalla d men aggressiv. Varje gång han tar t.ex stoppar en hästskit i munnen...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Springer
·
H
Övr. Hund Hur ofta och vid vilken tidpunkt på året avmaskar ni era hundar? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Pirayan
·
B
Övr. Hund Finns det någonstarns på nätet där alla kennelklubbar finns? När kan man börja gå på valpkurs med en valp? Vad får man lära sig/hunden...
Svar
6
· Visningar
3 022
Senast: zessan
·
S
Övr. Hund Min älskade fyraåriga schäferhane drabbades före jul av klåda på nosen och skorv och små sår på läpparna. Besök hos veterinären som sa...
Svar
5
· Visningar
3 247
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund min hund (6 månader) stjäl från bordet , diskbänken(kattmat) o överallt där han kan komma åt nånting gott. Har blivit väldigt noga med...
2
Svar
31
· Visningar
2 521
Senast: potion
·
Övr. Hund Min valp kommer snart hem och jag vill naturligtvis söka till valpkurser. Men tyvärr så har jag missat dagarna då anmälningarna tas emot...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: mannes
·
H
Övr. Hund Finns det människor som vill spendera lite tid med någon annans hund utan betalning? Jag skulle behöva någon som skulle kunna ta hand om...
Svar
4
· Visningar
1 491
Senast: Miiip
·
R
Övr. Hund Ja,nu äntligen efter 12 års hundfritt ska det väl vara på tiden . Jag fick nys om en omplaceringsvovve:jaktlabbe,svart,tik ,ett år. De...
2
Svar
22
· Visningar
2 064
Senast: Rallebralle
·
G
Övr. Hund hej! Jag har precis skaffat mig en liten golden tik. Har läst sa himmla mycket nu om HD och att det är vanligt bland golden. Är jätte...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Duvan
·
G
Övr. Hund Min lilla valp pa 10v äter ALLT! Idag at hon sitt egna bajs, hon äter jord ute..sand.. dricker ur hinken med smutsvatten i som jag...
Svar
1
· Visningar
1 136
Senast: Vicku
·
K
Övr. Hund Min hund har haft lite små fettknölar på ryggen ett tag.. men för ett tag sen upptäcke vi en jätte stor och hård knöl. Och fettknölarna...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: Haukur
·
F
Övr. Hund Man har ju alltid fått höra att de raser som är predisponerade för HD ska man ta det väldigt lugnt med som valp och unghund. Inte...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna