Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Undrar kort och gott vad det är?! Christin
Svar
2
· Visningar
878
Senast: ChristinA
·
F
Övr. Hund Generellt, vad är den undre åldersgränsen för att para en tik?
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Francess
·
J
Övr. Hund Jag har lite funderingar över kastrering av hanhundar. Leo (vår hund) är ju VÄLDIGT jobbig med andra hundar (hanar), vi har tränat...
Svar
17
· Visningar
3 231
Senast: Geezer
·
K
Övr. Hund Några bukefalister som ska ställa sin hund på mässan i Gbg? :) Jag hade tänkt det, men damen fällde ur och har inte hunnit sätta päls...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: knyttet
·
S
Övr. Hund är han inte sööt?! Här kommer några länkar till bilder på mig och Diesel 2 år. :) Se och njut...
2
Svar
24
· Visningar
3 283
Senast: Cheenookie
·
Övr. Hund Lite frågor till er med hund...Skulle vilja veta hur ni andra gör med utfodringen till era hundar. 1.Vad ger du för...
Svar
19
· Visningar
3 177
Senast: Qodrofenia
·
C
Övr. Hund Just precis kom GD tiken med min Gillette rakhyvel i munnen! Den låg på tvären så den farliga änden och lite av skaften stack ut på...
Svar
9
· Visningar
1 188
Senast: Eir
·
Övr. Hund Har nu beslutat mig för att börja studera och genom detta beslut så väcks åter igen tankarna om en till hund. Nu skall jag starta...
2
Svar
29
· Visningar
2 749
Senast: ElinL
·
R
Övr. Hund ...jag bestämde mig idag för att klippa hennes klor,de "klopprade" mot parketten,o den förre ägaren hade sagt att det var dags. Sagt o...
Svar
18
· Visningar
2 266
M
Övr. Hund * Hur länge är en hund dräktig? * ungefär hur ofta löper en tik? * ni som har vuxna hundar, hur länge är dom ensamma på dagarna? :)
Svar
6
· Visningar
915
Senast: miffogreta
·
Övr. Hund när man blir "attackerad" av hund när man sitter till häst??? Tanken slog mig idag då det hände mig... Vi har fått nya grannar (alla...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Vad gör man med en hund som springer lös i mark och skog? Dennes ägare skiter fullständigt i det då det har ringts ett antal ggr om...
Svar
3
· Visningar
866
Övr. Hund Ååååh.. så söt! Efter 2 spyor, 1 snuskig fis samt endel dreggel så var vi hemma efter den 1 timmes långa resan. Han traskade ngt osäker...
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: Mammadutt
·
L
Övr. Hund Vi kanske ska köpa hund framåt våren! Vi ska kolla på en Pointer-tik på två år, som pappa har fått kontakt med (med ägaren alltså)! Jag...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: stella
·
R
Övr. Hund När börjar en tik att löpa,ungefär. vilka tecken dyker upp så att jag ska börja bli misstänksam. :crazy: ;)
Svar
8
· Visningar
1 836
Senast: ChristinA
·
B
Övr. Hund Vår hund rymmer ofta. I bland går det perioder utan att han sticker men just nu rymmer han jämt. Har vi inte låst ytterdörren ex är ute...
Svar
4
· Visningar
3 920
Senast: Welsh
·
Övr. Hund \"amma\"!? min vovve går runt med mjölk hela tiden... :smirk: hon har gjort det nu i ca 2 månader.. hon har aldrig hart några valpar...
Svar
9
· Visningar
1 605
Senast: litania
·
G
Övr. Hund Hejsan! Vad har ni för regler för era vovsingar angaende var de far och inte far vara i huset? Sovrummet..köket.soffan..sängen??
2
Svar
20
· Visningar
1 711
Senast: litania
·
M
Övr. Hund pojkvännen har en cane corso, skitstor och jättehemsk :crazy: han säger att hunden är rädd och därför beter han sig aggresivt och...
Svar
15
· Visningar
1 695
Senast: Icebabe_1
·
Z
Övr. Hund Nu har jag fått svaret på biopsiproverna på våran schäfer! Kronisk gastri........ typ magkatarr. Lindrig sådan, så nu får vovven leva på...
2
Svar
21
· Visningar
2 189
Senast: Znozan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA