Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Waah! Det fanns ju bara en enda som gillar Dvärgschnauzer!
Fast självklart gör jag oxå det, så nu blir vi två! De är ju helt underbara små käcka kreatur. Har en egen p&s på 5 år
annars gillar jag även Yorkshire Terrier! Men Dvärgschanuzern e den självklara 1:an...
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hästnyheter Men det vet man ju aldrig, är ju lite det som är problemet. Alla skador märks inte av direkt och därför så avslutar man mer eller mindre...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Trädgård & Växter Slänger ut frågan till er som säkert vet. Fick denna lilla stackaren av svärmor. Är inget större fan av blommor inomhus. Går den att...
Hundavel & Ras Ja visst kan hundar av alla raser ha allergier men inom pudel är det ju faktiskt inte så att många individer har allergier.
Kamphundar...