D
daysi
Jag menar förstås inte "busmorr", utan försvarsmorr när det är allvar! Lillplutten morrar iof inte när vi busar, men det gör många andra hundar jag känner, och det är ju inget fel i det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem som helst ska kunna ta ifrån hunden vad som helst
Men Flocken har en rangordning med i detta fall hunden lägst, alltså är det fritt för vem som helst som står över den att ta saker ifrån den.
Delvis så är det så. Den som kan erbjuda styrka, trygghet, skydd, erfarenhet, aktiviteter, och mat är väldigt intressant att ha som ledare.Inte heller är det den som matar en hund som är den naturliga ledaren,
om man tar bort morrningen på en hund så är nästa steg att hugga/markera. Sen är det från hund till hund när detta hugg/markering kommer.
om man tar bort morrningen på en hund
och jo jag tror visst att de raderna finns läs dina förra inlägg om du har svårt att tro det..
Men däremot skrev jag att om man tar bort morrningen på en hund så är nästa steg att hugga/markera. Sen är det från hund till hund när detta hugg/markering kommer.
Jag har aldrig skrivit att hunden kommer att hugga,