K
KaZa
Re: Självklart får hon morra!
:smirk:
Vad har Din hund för signal då som ingen annan hund har?
När jag skriver man menar jag som du skriver en obestämd person. Hade jag menat Dig hade jag skrivit det. När jag skriver en hund menar jag även där en obestämd hund och inte din hund, i så fall hade jag hade skrivit din hund.
Sen när jag skriver att nästa steg blir att hunden biter. Menar jag inte ordagrant att den kommer att bita Jag menar helt enkelt att nästa steg blir att den biter. Det är bara du som missförstått detta.
:smirk:
Vad har Din hund för signal då som ingen annan hund har?
När jag skriver man menar jag som du skriver en obestämd person. Hade jag menat Dig hade jag skrivit det. När jag skriver en hund menar jag även där en obestämd hund och inte din hund, i så fall hade jag hade skrivit din hund.
Sen när jag skriver att nästa steg blir att hunden biter. Menar jag inte ordagrant att den kommer att bita Jag menar helt enkelt att nästa steg blir att den biter. Det är bara du som missförstått detta.
Tror inte du förstår vad jag menar. Jag pratar om hundars signaler. När de har morrat så är nästa steg att bita eller fly, sen är det självklart från individ till individ när detta sker. Men att en hund biter om den blir tillräckligt pressad och inte har flyktmöjlighet är säker.Med det du skrev så menar du alltså att om man tar bort morrningen från en hund så kommer den att bita som nästa "Steg" detta gäller då alla hundar.. Men tyvärr så är det inte så.. det gäller inte alla hundar..
Jag träffar väldigt mkt hundar varje dag då jag jobbar med det.och varför jag nämde dina hundar var för att jag antog att du hade erfarenhet av det själv