Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Den underbaraste lilla valp jag någonsin sett. Dotter till min lilla vovve Tyson, hans första avkomma i karriären som avelshane :love...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Egonson
·
U
Övr. Hund Kan man ge hundar rå strömmingfilé? Fisk rent generellt är ju bra och strömmingen är billig. Eller måste man kanske tillaga den? :confused:
Svar
6
· Visningar
3 659
Senast: Fluffboll
·
M
Övr. Hund Vår valp är snart sju månader, och jag blöter fortfarande fodret ca 30 minuter före utfodring. Misstänker att man skall sluta med detta...
Svar
12
· Visningar
15 004
Senast: Thelma
·
Övr. Hund jag hade med valpen o körde en runda inom stallet när vi var hemma i skåne i söndags och det var inte speciellt populärt :D vi gick i...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Humlan2
·
M
Övr. Hund Någon som vet om katt är känslig för giftet i Scalibor-fästinghalsbanden till hund? Kanske rent av har haft halsbandet på hunden och...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Moniq
·
Övr. Hund hur man sköter om en hund/katt på en gård.? Alltså mat/skötsel osv :p ? :crazy:
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Nu har en i närheten fått valpar och jag önskar mig så grymt mkt en hund.Det är min högsta dröm just nu att få en hundvän. Det finns ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 987
·
Övr. Hund Läste nyss tråden om att jobba och ha hund, och såg att vissa skrev att dom tog med hunden på jobbet, blev lite nyfiken på vilken typ...
Svar
12
· Visningar
1 150
·
S
Övr. Hund http://vovve.net/i/Hundforum/12/12782-1.jpg Min bebis Ozzy
Svar
3
· Visningar
744
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Någon som testat och har synpunkter/erfarenheter? Jag har precis köpt en påse av labradorfodret till min tik. En väninna tipsade om...
Svar
4
· Visningar
849
·
Övr. Hund Fick tips om att ge Doris 5 droppar 2 gånger i veckan för att ge henne lite mer vitaminer. I dag hade hon hittat flaskan och doserat...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: arna
·
R
Övr. Hund hej hur m´ånga festingar har ni tagit på era hundar? jag har plockat 5st på Ronja (bearded collie) skriv gärna vad eran hund är för ras...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 178
Senast: glittch
·
S
Övr. Hund Jag har en egen hund där hemma på 18 månader. Han är en problemhund men vi håller på att bygga upp hans självförtroende å hans band till...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Haukur
·
M
Övr. Hund Jag avundas alla vars hundar redan fällt färdigt. I mitten på Maj fäller min hund alltid som värst. Så jag får borsta honom ordentligt...
Svar
14
· Visningar
1 187
Senast: Madde85
·
N
Övr. Hund Hejj! Jag har länge gått i tankar om hundköp, men eftersom mina föräldrar inte känner sig redo för pension än (haha ;) :rofl: ) så...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: _Nikita_
·
M
Övr. Hund Efter att ha sett i tråden om västeråsträffen hur kul de haft på deras träff så är jag också sugen på en sådan. Men jag antar att det...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Madde85
·
N
Övr. Hund mina föräldrar fick en av min hunds valpar, vad tycker ni? visst är hon söööööt :love: På denna bild är hon 6 veckor nu är hon 10 mån...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: BlondisStajna
·
F
Övr. Hund Min hund (schäfertik, drygt 1,5år) har slutat äta! Det började den 26/4 då vi åkte upp till Stockholm och jag lades in för operation...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Francess
·
M
Övr. Hund Hejj!! Nu har mina päron äntligen gått med på att köpa hund till mejj (så gott som iafl) Jag ska gå ut med den morgon och kväll...=)...
Svar
13
· Visningar
1 431
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad heter en röd och vit hunds färg? Och om den är "sköldpaddsfärgad och vit" dvs svart, röd och vit?
2
Svar
21
· Visningar
28 661
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar