Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som testat och har synpunkter/erfarenheter? Jag har precis köpt en påse av labradorfodret till min tik. En väninna tipsade om fodret. Hennes labrador hade trots ökad giva lyckats tappa några av trivselkilona.
Har ingen erfarenhet av fodret, men skulle också gärna vilja veta mer om det och om det "funkar". Har också en labbe som lätt lägger på hullet lite. Kollade på det fodret sist jag var och köpte en ny säck, men fegade lite och höll mig till det gamla vanliga.
Jag har själv gett min schäfertik av deras schäfer-variant sen den kom ut i oktober 03 och är nöjd! Hon som varit lite klen i maten har ätit med god aptit och även lagt på sig lite. Hon är nu 1,5 år och ser finfin ut. Liten mängd avföring av bra konsistens, bra päls etc. Och så luktar torrisarna så gott att man blir hungrig själv!
Ja.. jag har märkt att labradoren tycker att det är smaskigt. Men hon äter å andra sidan ALLT
Tidigare åt hon Hills dietfoder, men eftersom hon inte längre går ned mer i vikt tänkte jag växla och testa något nytt.
Det jag har märkt är dock att hon blir fortare hungrig nu än tidigare.