Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund tycker om att stå mellan benen på mig, för att jag ska komma åt och krama honom ordentligt och klia honom. Så helt plötsligt...
2
Svar
21
· Visningar
2 955
Senast: mingel
·
B
Övr. Hund www.fotogalleriet.se/alb7162 :love: :love: :love: Är han inte söööt?
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Becca85
·
Övr. Hund Ibland får jag en jättestark känsla av att min vovve försöker att kommunicera med mig, eller att vi har någon slags länk mellan oss i...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Enkel fråga till er som kan det här med agility: Från vilken sida ska man börja slalombanan? Höger eller vänster?
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Indyhope
·
Övr. Hund Igår ute i skogen lurvig som ett troll Och idag nytrimmad och fin
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Tofflan
·
Övr. Hund Blev lite upprörd när jag var ute idag. Ska förklara: Valpen, som nu är 5 månader, är osäker när vi möter främmande hundar ute. Hon...
Svar
4
· Visningar
4 990
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund så var det igång igen, hittade första fästingen för i år på vovven igår. :mad: finns det några medel eller något man kan sätta på...
2
Svar
21
· Visningar
2 245
Senast: giowanna
·
Övr. Hund G_A, Tippan och alla andra med 2 aktiva hundar... Hur gör ni för att båda ska vara nöjda...? Loka tål inte att jag tränar Mixie, om...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Hejsan! Nagon som kanner till nagon bra dobermann uppfodare i sodra sverige? Tack.
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Olius
·
E
Övr. Hund så har värmen 13+ kommit till Skåne. Inom loppet av tre dagar har jag sett hundar instängda i bilar utan rutor nedvevade, ska detta...
Svar
19
· Visningar
1 896
Senast: GaurdianAngel
·
B
Övr. Hund :) Hejsan på er alla :) Hittade hit via en kompis som tipsade om att en bild på min tik Tali fanns med här. Oj tänkte jag, måste...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 326
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Min söta lilla plutt kan gå jättefint i koppel, men jag måste ofta pocka på hans uppmärksamhet så att han behåller positionen nära mig...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: Hera
·
B
Övr. Hund Jag var ute med tiken på promenad i morse och när vi gått en bit stöter vi på en tjej i svart rock och hon har "huvan" på huvudet. Tiken...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund eller hur är det man säger...? Är det kanske tvärt om? Kolla här, å klicka dig vidare på de länkar som finns...:rofl:
Svar
3
· Visningar
721
Senast: raven_82
·
J
Övr. Hund Nu har jag tjatat om detta med bur i bilen till hundarna så nu tar jag upp en egen tråd i ämnet :) Har ni bur i bilen till hunden...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Faktiskt hade jag noll aning om denna lag :crazy: ...Men visst ska jag märka, inga problem där, men en sak anser jag vara liite ding...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag tycker det är bra när media skriver om sådant här! http://www.expressen.se/index.jsp?a=269634 Tycker det är skrämmande det...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Zlatan
·
Övr. Hund Igår kväll när jag var på väg hem så jag en hund som en alkis tant hade. Den var så mager att revbenen syntes tydligt och på vissa...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Hund Hejsan jag och min sambo har köpt en valp nu(rottweiler,border collie) och vi vet inte riktigt vad den ska heta. Vlapen är en tik och...
Svar
11
· Visningar
1 794
Senast: Mynta2
·
J
Övr. Hund Vi var igår kväll och röntgade vår rottweilerhane. Vet sa att han troligtvis har B på höfterna.(kommer ju svar hem senare) Jag undrar...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V