Min hund kliar tillbaks...

Sv: Min hund kliar tillbaks...

Kanske lite OT men min tik började för nån månad sen att nagga på duntäckena så direkt hon hoppat upp i sängen börjar hon toknagga :D Har många gånger undrat vad det är hon håller på med.

Sv: Min hund kliar tillbaks...

förra veckan var min sambo på arbetsresa hela veckan och när han kom hem var hunden naturligtvis jätteglad. på kvällen låg vi isoffan och hin som annars helst ligger för sig själv i hörnet tryckte upp sig mot hans armhåla och började slicka/gnafsa på hans arm, på armhåren. var som tokig och tryckte sig mot honom och höll på, inte hårt utan mer som om hon ville komma honom riktigt nära. :D

någon hade tydligen haft ledsamt

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
1 772
Senast: MML
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
545
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA