Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår gamle (15 år) har ont i ett ben eller kanske ryggen efter att ha rymt från hundvakten när vi var på semester. Vi tror inte att det...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Milosari
·
Övr. Hund hur man får valpen att lära sig var tomtgränsen går..... Hittills har det varit läskigt att gå för långt ifrån matte när vi är ute på...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Hur många ger uppblött resp. torrt foder? Jag har testat nu nån vecka att ge fodret torrt. De första dagarna så lade sig min äldre...
2
Svar
32
· Visningar
1 972
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Min hund är sjuk! blod i urinen, han har haft lunginflammation, ganska så onödigt egentligen! för han fick en toncillinflamation och 41...
Svar
15
· Visningar
2 585
Senast: Niki
·
Övr. Hund Ngn här som har en el flera Salukis och kan berätta lite om hur dom är? Skulle så gärna vilja ha en sen när jag får tid, men vet inte...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Niki
·
B
Övr. Hund Detta är en spinoff på "Kommando" tråden och jag undrar vad era hundar kan för roliga tricks och hur ni lärde in det. Min tik kan inte...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Följande händelse har ägt rum: Bosse ser grannflickan komma förbi. kutar ut från trädgården för att hälsa.Kul med folk. ;) Dessväre...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 469
Senast: älgen
·
Övr. Hund som familjehund? Hur krävande är de eg? Träffade en kompis som har en tollare, och jag smälte direkt. Den var verkligen jättefin och...
Svar
12
· Visningar
1 523
Senast: whalan
·
G
Övr. Hund Läste på ett annat forum om att de kommit ut kattsand för hund. Nu kan vi strunta i leriga hundpromenader och ägna oss helt åt...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ett upprop till alla! Det är inte humant att kastrera hanhundar, i allafall inte i den utsträckning som görs. Okej att kastrera svarta...
Svar
15
· Visningar
1 903
Senast: Essie
·
Övr. Hund Vi gick igår kväll en poängpromenad min mamma och jag. Jag hade givetvis med min hund och mamma tog för skojs skull med brorsans rottis...
Svar
6
· Visningar
6 425
Senast: Tippan
·
Övr. Hund För ett tag sen, ca 1 månad kan jag tänka mig, köpte vi en sele till Troja. Det har fungerat jättefint, det kändes som om hon trivdes...
Svar
11
· Visningar
4 403
Senast: glee
·
Övr. Hund Hehe, har nyss köpt ny kamera. Här kommer en hälsning till er från min hund! Hejsan!
2 3
Svar
51
· Visningar
4 171
G
Övr. Hund Jag blir inte klok på deras tävling de har i tidningen. Man ska efter några ledtrådar gissa vilken ras de tänker på. Jag blir vansinnig...
Svar
14
· Visningar
1 361
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag hade tänkt att ta med hunden ut när jag joggar, hon är nu 8 månader, ganska grov är det för tidigt?
Svar
12
· Visningar
7 369
Senast: svart arabhingst
·
B
Hundträning Usch, imorrn ska ja o lilla "ponnyn" på agilityträning för första gången, det känns lite sådära läskigt :S har ingen aning om hur det...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Snurrfian
·
T
Övr. Hund Jag såg en sådan fin dikt om att mista en hund som jag inte hittar igen. Det var INTE regnbågsbron, det var en annan. Nånting om att man...
Svar
7
· Visningar
20 028
Senast: Kira
·
G
Övr. Hund Nu har tiken blivit stel och haltat efter långpromenaderna senaste två dagarna. :( Vad trött jag blir!
Svar
4
· Visningar
789
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Har sedan ett par månader en jättetrevlig Springerhane på snart fyra år (omplac p g a ändrade fam förh). Han är precis sådan som man...
Svar
18
· Visningar
1 163
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hur mycket c vitaminer ska en hund ha sig om dagen egentligen? Jag vet att överdos kissas ut men vad är rekomenderat för en hund...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 856
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London