fästingar

Sv: fästingar

Hej där!!

Jag har ett bra medel mot fästingar funkar på mina två jag har och det är Shy Feeder -B vitamin mot häst man får inte ge för mycket av det till hund 35 kg 1 matsked 3,5 1 tesked. Jag har testat olika på apoteket och även det veterinären skriver ut det har funkat med hundarna får dålig päls av det matt och mjällig även klåda av halsbandet. Så jag har kört med B - vitamin i 2 år och inte haft en fästing på mina hundar. Jag rekomendera EJ vitlök det är inte bra för hundar de kan bli förgiftade.
Hoppas det löser sig med fästingarna!! :banana: :banana:

Sv: fästingar

På tal om det, har nyss varit och skaffat det, Shy Feeder B-vitamin! :D Även om det är tre dagar till Arne kommer :bump:

Tänkte fråga om det går att äta själv oxå? Om det hjälper oss mot fästingar oxå? :confused:

Vill INTE ha fästingar de är hemska! :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 425
Senast: Vicks
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30