Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag undrar vad ni har för åsikter i frågan. Vår 10 v labbe sover ofta i hallen, han har en egen plats men väljer att sova där. När... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
12 101
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Är det någon här som använder elektrisk kloslip till sin hund och kan dela med sig av för- och nackdelar? Jag har en äldre hund som... 2
Svar
23
· Visningar
13 991
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva hjälp med att lugnt min ångest! Jag och sambon åker iväg en vecka till Spanien idag och vår valp på 4.5...
Svar
11
· Visningar
1 646
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en mindre hund på 1½ år som det har varit jobbigt med från start i princip. Osäker på hundar och människor (utfall och skäller)... 2
Svar
25
· Visningar
3 347
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag har i dagsläget två hundar, en storpudelstik och en labradorblandningstik. Hundarna jag har nu får ut väldigt mycket av att vara två... 2
Svar
38
· Visningar
5 015
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa I förra veckan drabbades min ena sheltie av shetliehäl. Efter veterinärbesöket bokades operation in först om tre veckor. Efter lite...
Svar
18
· Visningar
4 423
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hejsan! Jag är ny här och jag är så vilse just nu.. Varken jag eller min sambo vet vad som händer med en av våra underbara tikar.. Hon...
Svar
11
· Visningar
6 222
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Vi bor i Östergötland (närmare bestämt vikbolandet, öster om Norrköping) om sommarna men har aldrig haft hund förrän nu de senaste par...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hej! Jag sitter med planer på att utbilda mig till hundfysioterapeut/sjukgymnast/canineopat och tänkte kolla om det finns någon med...
Svar
7
· Visningar
1 662
Senast: Preussen
·
Övr. Hund Vi har köpt ett hundelement till Franks hundkoja så den lilla fryslorten ska ha det varmare under vinterhalvåret. Det jag funderar på nu...
Svar
9
· Visningar
4 216
Hundhälsa Ceasar börjar se lite glesare ut i munnen, han har ju tandfel från början så jag har alltid sett lite lustig ut i käften men nu tycker... 2
Svar
20
· Visningar
2 642
Senast: pepp
·
Övr. Hund Våra tonårspojkar var borta några timmar, och så kom dom hem. Hundarna blev som vanligt glada och sprang och hälsade. Sedan kom Ziggy...
Svar
16
· Visningar
3 414
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Hur tänker ni som haft en hund och skaffat en till/tänker skaffa en till angående ras? :) Jag har någon slags förhoppning om att kunna... 2
Svar
20
· Visningar
2 549
Senast: IzeUnicorn
·
Hundhälsa Min ena hund är tydligen en knottmagnet och har blivit helt sönderbiten i öron och i armhålorna :( Finns det något som man kan stryka på...
Svar
1
· Visningar
551
Hundhälsa Tant hund (cockern på min användarbild- då som valp) börjar bli gammal... Hon är 12.5 år, nästan blind av grå starr och inte långt i... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 588
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Sambon är jägare och drömmer om att nästa hund ska vi ha är en jakthund. Nu har vi en goldentik som är underbar som en extra...
Svar
10
· Visningar
1 404
Hundhälsa Ja, då var det dags för ytterligare en medicinsk fråga ang min gamla hund..... 💔 Han blir alltså 13 år i höst, Beauceron, kastrerad som...
Svar
6
· Visningar
3 487
Hundavel & Ras Aningen märkligt inlägg kanske, men jag hjälper en anhörig att hitta rätt ras till kommande hund (mest för att kunna hjälpa till att... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 860
Senast: mackan
·
Övr. Hund Jag fick en bild av en kompis. Nu har vi inte fastingar har dar jag bor. Annu. Men jag reser ju runt mycket sa jag traffar ju pa...
Svar
10
· Visningar
1 134
Övr. Hund Någon som använder GPS på sin hund? Menar alltså inte sådan där pejl som jag jägare använder utan de här som ser ut som en puck typ och...
Svar
10
· Visningar
1 460
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4