Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur löser ni det här med kloklippning? Jag försöker lära Malte, men han får nästintill panik och sprattlar järnet. Första gången gick...
2
Svar
25
· Visningar
2 615
Senast: _Taggis_
·
Hundträning Läste kloklippningstråden där @monsteroch någon till tog upp frivillig hantering och kom då att tänka på allt det där som Frej och jag...
Svar
10
· Visningar
984
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Alltså, jag har ett sjukt irriterande problem med min långhåriga hund:meh:. Har aldrig funderat på sånt här innan då jag varit begåvad...
Svar
8
· Visningar
1 861
Övr. Hund Jag har en australienska terrier tik på 3 år, lärde henne från början att sova i bur, senare även med öppningen öppen. Hon har aldrig...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Har en 8,5 årig Storpudeltik som jag går fram och tillbaka med i tankarna. Hon är min första hund och min absoluta favorit. Vi har gått...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej, 4/5 så tappade vår griffon/chihuahua på 8 år balansen på höger bakben och vi åkte direkt till veterinären. Kvällen innan hände det...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Carrie
·
Hundhälsa Jag blir faktiskt väldigt irriterad då jag googlat runt ett tag och varit inne på olika kliniker och veterinärers hemsidor och kan...
2
Svar
26
· Visningar
2 589
Senast: Acto
·
Övr. Hund Om en ska bo en period hos någon som har en hund som är väldigt olikt fostrad jämfört ens egen, hur ska en få det att fungera på bästa...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Kom och tänka på detta nu när jag på kvällen hjälpte pappa att scanna in gamla dia-bilder. Jag känner normalt sett obehag inför riktigt...
Svar
15
· Visningar
3 317
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Nu har Labradortant farit vidare till nästa existens på andra sidan Regnbågsbron. Flera vändor till veterinären med magont och kramper...
Svar
16
· Visningar
1 247
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Vår älskade hund är inlagd på djursjukhus för diskbråck. Vi ät jätteledsna hunden har haft ont, riktigt ont och får nu smärtlindring via...
Svar
15
· Visningar
1 910
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej alla! Jag är ny medlem här på forumet efter att ha bara hängt här och läst kloka trådar i något år. Tänkte därför skriva om min...
Svar
1
· Visningar
1 295
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hej Buke! Jag är för första gången i typ hela mitt liv utan hund då vi tog bort vår förra i höstas. Hela familjen (med visst undantag...
Svar
11
· Visningar
975
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej jag behöver lite hundmänniskors input. Under brf:s årsmötet diskuterades den stora frågan vem som nu glömt att plocka upp sin hunds...
Svar
19
· Visningar
2 257
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har haft schäfrar i många år men nu känner jag att det är dags för en ny ras. De senaste åren har schäferaveln gått åt ett...
2
Svar
23
· Visningar
2 581
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Min 11åriga tik har plötsligt fått en svullnad på revbenen. Hon reagerar inte när de tar på svullnaden. Vi har aldrig tidigare varit med...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: Myzan87
·
Hundhälsa Hej! Det är första gången jag postar här och det är mycket för att jag fick mycket funderingar o så av ett annat inlägg o tyckte det...
Svar
3
· Visningar
1 404
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Som rubriken lyder, tips på bra selar som hunden inte kan krypa ur. Nu just har vi en basic från Zero dc som är lätt, mjuk men fast hur...
2
Svar
24
· Visningar
4 464
Senast: Lindon
·
Övr. Hund Jag är ny på detta med att behöva anlita hundpensionat så jag kan ha fått det helt om bakfoten... men är det verkligen det vanliga att...
2
Svar
31
· Visningar
3 372
Senast: Liander
·
Hundhälsa Hur tidigt kan man höra valparnas hjärtljud med stetoskop? :) Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
1 264
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka