Ja. Nu är ju han extremt musklad, så skillnaden kanske inte blir så uppenbar på hundar som hålls i annan form?Det är ju helt otroligt, och inte på ett bra sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Nu är ju han extremt musklad, så skillnaden kanske inte blir så uppenbar på hundar som hålls i annan form?Det är ju helt otroligt, och inte på ett bra sätt
Ja. Nu är ju han extremt musklad, så skillnaden kanske inte blir så uppenbar på hundar som hålls i annan form?
Japp, de springer många mil i veckan!Fast det är fortfarande en skrämmande förlust, och min hund förlorade nästan 3 kg. Sen vet vi inte hur mycket han tappade vid sin sjukperiod och vad som är foderrelaterat
.
Min hund kommer aldrig leva ett så extremt aktivt hundliv som dina hundar gör hos dig, dina får mer muskler eftersom vad jag förstått så är de dina redskap kring fåren ?
Nuke! Bästa namnet på en brukshund!Nuke börjar se rätt ok ut i kroppen efter ca 4,5 månaders boende hos mig . Han var som en ranglig räka med långa, tunna ben när han kom hit ! Nu börjar man se bra resultat på låren ex
Visa bifogad fil 17280
Nuke! Bästa namnet på en brukshund!
I vårt skyddsgäng går han mest under namnet Noppe-Poppe !