Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Jag har nu passat en staffe över några månader och intresset för rasen har väckts rejält. Ju mer jag umgås med honom ju mer nyfiken blir...
Hundavel & Ras
Hur har ni valt hundras? Varför just den? Känner ni i efterhand att det kanske inte var "er ras"?
Och vilken ras passar då mig/oss tro...
Hundavel & Ras
Nu verkar vi vara några stycken här med DSG, så jag tänkte att det kanske skulle vara roligt med en egen tråd? :)
Vi har en tik, S, på...
Hundavel & Ras
Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Kropp & Själ Alltså om du ätit en rostad macka så är det typ 80 kcal + vad du har för pålägg, såvida du inte ätit ohyggliga mängder så är det liksom...
Hundavel & Ras Det kan ju vara en trevlig hund för det, men den har ju inget i avel att göra om den har kvarstående rädsla för underlag. Det är väl det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.