Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur många hektar behövs för att ha sju unghästar på lösdrift? Finns det bestämmelser för det? Finns det någon som vet någon bra...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Moniq
·
C
Hästmänniskan Jag hittade en mkt trevlig jacka att brodera på och sälja till mina kunder och elever, då jag har företag tyckte jag att det var onödigt...
Svar
11
· Visningar
1 057
Senast: SarahOlofsson
·
Hästmänniskan Apropå "påtvingat medlemskap" - tråden... Ni som är aktiva tävlingsryttare, ställer ni upp som funtionär på tävlingar? Finns det...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: chrysler
·
A
Hästmänniskan Jag sitter ofta och dagdrömmer om min framtida gård... :D Senaste iden som bara ploppade upp idag är om man inte kan använda de sk...
Svar
13
· Visningar
2 081
Senast: Hannely
·
Hästmänniskan Jag öppnade precis ett försäkringsbrev från Folksam där Pinky är försäkrad. Jag har en A1-försäkring på 10 000 liv och 50 000 vet...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: Jessie81
·
F
Hästmänniskan Vet inte om detta ligger rätt men ursäka om jag skriver i fel tråd. Köpte en häst i agusti iår 3 veckan blir hästen halt. Vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 645
Senast: Fladde
·
W
Hästmänniskan hej allesammans med häst!!! vad kostar det för er (ungefär) varje månad att ha hästen. Vart står den då? Jätteglad för svar då jag...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Nickan
·
L
Hästmänniskan Vad kostar det egentligen att bygga ett ridhus? (20*60m med läktare) Vad kostar det att bygga ett stall med 12boxar ca 3*3m...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: loizzanne
·
C
Hästmänniskan Hej Är det någon som vet vad det kosar att röntga sin häst?
Svar
7
· Visningar
2 408
Senast: calinen
·
Hästmänniskan Nu har jag säkert lagt den här tråden fel. Men i allafall. Hur svårt är det egentligen att sälja en travare som ridhäst? Oerhört...
2
Svar
25
· Visningar
2 910
Senast: MakePeace
·
B
Hästmänniskan Hur mycket belysning behövs i ridhus (dvs antal lysrör, lampor eller vad man nu har)? Vi funderar på att ha en gårdsbelysning (= en...
Svar
3
· Visningar
1 371
Senast: Bennie
·
H
Hästmänniskan Ideella föreningar som inte har något vinst syfte, behöver inte skatta eller hur?? Jag menar sådana som inte går med vinst utan bara...
Svar
18
· Visningar
2 801
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Betalar dom och hur mkt isf? Hur många dgr/vecka rider dom? Får som rida hur dom vill? Får dom träna och tävla? Vad måste dom göra vad...
2
Svar
25
· Visningar
1 980
Senast: BrokenSilence
·
H
Hästmänniskan Vet någon hur mycket det kostar att ta med sig hästen till Tyskland. Alltså med båt? Ifall nån vet något bra ställe att jobba på där...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Cinemon
·
B
Hästmänniskan Jag har letat bland gamla trådar, men hittar ingenstans hur en riktigt bra ridhusbotten ska vara gjord. Hur gör man??? Enligt...
Svar
2
· Visningar
892
·
Hästmänniskan Som användas i det syftet att djuren ska visas upp för allmänheten. Boxstorlek, krav på hästkompis och liknande, vars kan man hitta...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: athena
·
Hästmänniskan Jag vill gärna jobba med något inom hästar och har länge funderat på vad. Mina problem är att jag inte började gymnasiet (men kan...
Svar
16
· Visningar
1 369
·
S
Hästmänniskan Jag undrar om det är någon på detta forum som nyligen kört upp för BE kort ? Jag och några arbetskamrater har som privatister i vinter...
2
Svar
21
· Visningar
14 876
Senast: Macken22
·
S
Hästmänniskan Jag har en 19årig f.d travare som är registrerad som död. Jag har inga som helst papper på honom mer än ett vaccinationskort. Vad ska...
Svar
17
· Visningar
1 159
Senast: Immer
·
F
Hästmänniskan Hur mkt betalar ni för en termin på ridskolan och hur länge/mkt rider ni? :d :D Jag är inte helt säker men det är nånstans mellan...
Svar
11
· Visningar
978
Senast: Ellinore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama