Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Hästmänniskan En av mina hästar får lida för att min tid inte räcker till. Jag har inte hunnit rida och köra den så mycket det senaste året och det...
Svar
12
· Visningar
1 793
Senast: RebeckaKihlberg
·
L
Hästmänniskan Jag ska ut på praktik i två ånader, när är inte riktigt bestämt än. Jag går på en hästskötarlinje med sikte på hippologen senare. Nu...
Svar
1
· Visningar
652
·
G
Hästmänniskan Vad brukar man ta betalt för att sälja en häst åt någon annan på sk kommission (dvs sälja i eget namn men säljaren får pengarna och jag...
Svar
12
· Visningar
2 057
Senast: Garri
·
C
Hästmänniskan Jag funderar på att utbilda mig till hästmassör nästa år. :d Nu undrar jag hur marknaden ser ut? Kan man leva på det? Hur mycket...
Svar
16
· Visningar
1 435
Senast: lil-sis
·
M
Hästmänniskan Ni som har köpt/sålt häst på prov, hur har ni gjort med betalningen?Allt när ni hämtat hästen, eller har ni delat upp det? Kan tänka mej...
Svar
12
· Visningar
1 531
Senast: lil-sis
·
E
Hästmänniskan Jag har nyligen fått höra om ett stall på fastlandet och mina funderingar är huruvida ett ridskolesstall som drivs av ett handelsbolag...
Svar
11
· Visningar
1 347
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Vad har ni byggt av? trä, plåt eller något annat... Hur stort är det, är det isolerat? Ungefär vad kostade det? Hur mycket är...
2
Svar
20
· Visningar
4 324
Senast: Jezzie
·
M
Hästmänniskan Hej. Jag tänkte höra med Er om ni vet vart gränsen för en Unghäst går. Vissa säger att den ligger på 6 år, medan vissa påstår att den...
Svar
8
· Visningar
2 674
Senast: nocke
·
Hästmänniskan Hej! Jag går som vanligt runt och funderar över när, när, NÄR jag ska få möjlighet att få ha min första egna häst :love: , eller...
Svar
8
· Visningar
1 144
·
Hästmänniskan Jag har frågor från en vän som för tillfället inte har internet.Hon ska ev köpa en hingst som hon har haft på foder en tid på...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Har ni några tips på hur man hittar rätt medryttare till sin häst? Något särskilt som man bör fråga eller vara uppmärksam på? Hur...
2
Svar
23
· Visningar
1 866
Senast: unki
·
A
Hästmänniskan :confused: Jag har funderat ett bra tag på att skaffa foderhäst men jag vet ju inte alls hur det går till. Tänkte att någon kanske kunde...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: bengall
·
T
Hästmänniskan Köpte en häst för ca 2 månader sen. Jag betalade 10000kr då jag hämtade henne och resterande 3000kr skulle betalas inom 1 månad...
Svar
8
· Visningar
1 207
Hästmänniskan Idag slog det mig att vi har ett fd "gödselhus", tre väggar, gjuten platta och minst 2.20 i takhöjd, 5*5 meter och med en stor öppning...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: taccotad
·
S
Hästmänniskan Hur blir man det?? :confused:
Svar
3
· Visningar
749
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Vad betalar ni för er dressyrträning och vilken tränarkategori tillhör er tränare? Rider ni enskilt eller "grupp" och hur länge? Jag...
Svar
7
· Visningar
4 109
L
Hästmänniskan När ni tagit ut veterinären för att vaccinera, vad har du då kostat? (Skriv gärna in kostnad för medicin, timmarvode, resa m.m )...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Rotterö
·
B
Hästmänniskan Hej alla bukefalister! Ska köra upp för BE på onsdag och behöver verkligen hjälp med lite frågor! Hoppas ni duktiga som redan har BE...
2
Svar
26
· Visningar
7 747
Senast: minternet
·
H
Hästmänniskan Hej! nästa höst ska jag böra gymnasiet. vet ni något bra rid gymnasium? har kollat lite på strömsholm men det verkar omöjligt att...
Svar
8
· Visningar
1 647
Senast: Storma
·
Hästmänniskan Har letat svar på min fråga länge, utan att hitta svar... Hur bra ryttare ska man egentligen vara för att kunna komma in på...
Svar
9
· Visningar
2 767
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama