Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Bakgrund :
Blev förra vintern ombedd att ta hand om 2 hästar då ägaren skulle flytta till lägenhet. Vi är ytligt bekanta från den ort...
Hästmänniskan
Tittar mycket på Djurpolisen från USA, på Animal Planet. Där ringer folk in, anmäler olika vanvård på djur, och de verkar åka och kolla...
Ekonomi & Juridik
Hej, har hört att man kan dra av momsen och vissa saker tex mat, strö och viss utrustningskostnader när man har ett litet företag. Jag...
Ekonomi & Juridik
Jag kikar på häst och ringde på en annons idag. Frågade om hästen har pass, men tydligen har detta förkommit. Kontakt hade tagits för...
Hästmänniskan
Alla reagerar ju inte på samma saker, men jag har under årens lopp träffat en vuxen person (40+) som gärna öppnar munnen till allt och...
Ekonomi & Juridik
Min lokala Ridklubben har nyligen skickat ett brev med sina krav på alla medlemmar som ser ut som följande (utvalda delar),
Alla aktiva...
Ekonomi & Juridik
Jag har kommit på två saker som är "förbättringar" på utrustning och en helt ny sak till häst som jag vill få ut på marknaden, men hur...
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.