MissourisTopsanna
Trådstartare
Sv: Skaffa medryttare till grön häst första gången
Hon är sex år. Väldigt trygg häst. Men som sagt, inte riden mer än ett år. Jag själv tycker det är viktigt att hon fixar att ha andra på ryggen än mig själv. För just nu lyssnar hon bäst på mig, och har lite svårt att ta andras hjälper för att det känns LITE annorlunda då någon annan gör. Och som sagt, slänger inte upp vem som helst på henne
Men hur gammal är hästen egentligen? Jag hade aldrig låtit så många olika personer rida på min häst under inridningsstadiet. Jag kanske låter löjlig men då låter jag hellre hästen stå en extra dag. Samtidigt förstår jag om du vill ha avlastning men då hade jag hellre frågat någon av mina stallkamrater om dom kan ta hand om hästen en dag i veckan.
Hon är sex år. Väldigt trygg häst. Men som sagt, inte riden mer än ett år. Jag själv tycker det är viktigt att hon fixar att ha andra på ryggen än mig själv. För just nu lyssnar hon bäst på mig, och har lite svårt att ta andras hjälper för att det känns LITE annorlunda då någon annan gör. Och som sagt, slänger inte upp vem som helst på henne