Pass borttappat enl. säljaren

Sv: Pass borttappat enl. säljaren

Angående vaccination kan man ju ibland få det infört av veterinären som vaccinerat om det går att få fatt i journaler etc.

Precis. Jag har blivit av med ett vaccinationsintyg en gång och vet fixade det direkt. Hon sa att sånt SKA vet ha i sina journaler och det är inga som helst problem att få ett nytt utskrivet.

Sv: Pass borttappat enl. säljaren

tack för era svar på min fråga, jag får kolla om det finns möjlighet att ordna nåt liknande!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
Hästmänniskan Jag undrar om någon har erfarenhet av problem med pass på importhäst? Ska ev köpa en imp som på besiktning och koll av chip ej visade...
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: Pegija1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 137
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Har ridit en häst i dryga halvåret nu. Inte vilken häst som helst, utan världens vackraste, peppigaste och mest mångsidiga bästa vän. En...
Svar
18
· Visningar
3 520
Senast: Lyrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama