Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ni som har inackorderingar där grovfoder, strö, mockning och gödselhantering ingår och där ni har hästarna på bete under sommaren.
Tar...
Ekonomi & Juridik
Om man ska sälja en häst osedd till en person man inte känner öht, kan man kräva någon form av referenser? Vilka?
En såld häst är ju...
Hästmänniskan
Hej
Kommer efter sommaren flytta till californien, närmare bestämt till mountain view utanför san francisco. Har insett att det innebär...
Hästmänniskan
Jag är på gång med att skaffa en ny häst, endera så köper jag eller så tar jag på foder. Jag har sen tidigare också häst, och hela mitt...
Ekonomi & Juridik
Har liten fråga fundering.
Om man skriver i ett foderavtla att man inte får käna pengar på foderhästen och ändå i slutändan har gjort...
Ekonomi & Juridik
För 2 månader sedan sålde jag en ungponny till en familj. Ponnyn var besiktigad utan anmärkningar. Dom var nöjda med ponnyn och har...
Ekonomi & Juridik
Ja, jag börjar undra... Hur har folk egentligen råd? ;) Har nyligen konstaterat hur dyr hobbyn hästeriet är och börjat fundera över hur...
Ekonomi & Juridik
Om jag anlitar ett företag för en tjänst + köp av produkt som marknadsförs på deras hemsida och får ett kvitto från själva personen, dvs...
Hästmänniskan
Sökt en hel del och hittat lite info men tyvärr får jag inte tag på någon i svenska hästavelsförbundet nu, där ponnyn är reggad.
Tänkte...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!
Det börjar dra ihop sig för att flytta hem hästarna till min egna gård och jag har under en längre tid läst på om el...
Ekonomi & Juridik
Inom hästvärlden blir man ofta inte anställd. Man kallas för Hästskötare/Praktikant. Enligt HYN (som fö är en nämnd helt åt helvete)...
Ekonomi & Juridik
Hej! Efter att ha läst en annan tråd blev jag lite fundersam. Köpte häst för en tid sedan, satte in pengar över internet till ägaren...
Hästnyheter Sorry, ridsport är inte för alla.
Den största orsaken är pengar.
Det är få som har råd med egen häst.
Även ridlektioner kostar ganska så...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.