Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Stallet är reklangulärt och befintlig byggnad med måtten n 9*18 m. Längs med varje långsida skall det finnas en dörr. Dörren ut mot...
Hästmänniskan
Min b-ponny är importerad från Danmark från början. 2007 el. 2008 om jag har fattat det hela rätt. Första Svenska ägarbeviset är reggat...
Ekonomi & Juridik
Någon som har erfarenhet av hästjobb utomlands eller i sverige?
Jag är nu inne på idén att jobba i storstall antingen någonstans här i...
Ekonomi & Juridik
Sålde mitt sto i förrgår. Nya ägarna kom hit och provred i trafik, skog och på bana någon vecka innan. Jag skrev i annonsen att stoet är...
Ekonomi & Juridik
Hej!
vi har köpt en gård och ska göra om åkermarken till hagar åt hästarna. den tidigare gårdsägaren har sått korn på åkern och vi...
Hästmänniskan
Har en häst som jag vill låna ut på foder. Min magkänsla säger att jag bör låna ut henne och mitt ego säger BEHÅLL! Jobbigt läge minst...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om detta ligger rätt, men om det inte gör det får ni gärna flytta det.
Vill gärna ha lite svar runt min situation.
Saken är...
Ekonomi & Juridik
Jag skall för första gången lämna ut en häst på foder. Har tänkt använda mig av ett förtryckt kontrakt och försöker komma på allt extra...
Ekonomi & Juridik
Hej på er ,jag är ny här men behöver lite hjälp. Vad kostar det att ha en häst/månad? Min tonårsdotter har ridit i hela sitt liv och nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.