Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Nu behöver jag klocka bukisars hjälp med tolkning av fodervärdsavtal
i kontraktet står att det löper under 1 år, men om fodervärden...
Ekonomi & Juridik
Jag ska räkna på ett arbete och funderar på hur jag ska göra.
Jag har enskild firma och kommer att behöva ta hjälp för att lösa den...
Hästmänniskan
Frågan riktar sig i första hand till er som antingen har era hästar installade hos någon annan, eller ni som har eget stall med inhyrda...
Ekonomi & Juridik
Bakgrund: Jag bestämde mig förra våren för att sluta med häst,men då jag inte visste om jag skulle ångra mig så sålde jag inte hästen...
Ekonomi & Juridik
Jag har skapat ett hemligt nick men är medlem här sen länge, jag vill vara anonym då jag tycker detta är lite jobbigt att skriva om. Om...
Hästmänniskan
Jag är en tjej på 16 år som funderar på att löpa min första stora häst. Det råkar vara så att jag är väldigt intresserad av att skaffa...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.