Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag ska förmodligen få en annan anställning snart, vilket gör att jag går från ett perfekt hästschema till vanliga kontorstider. Jag är...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!
Jag har nu börjat tänka på att köpa häst eftersom jag har ridit på ridskola i snart 6 år och privat i 1 år.
Jag bara...
Ekonomi & Juridik
sedan i november har vi haft älg besök i häst hagen 2 stycken älgar mamma ko och kalv, hästarna bryr sig inte nämnväst gällande dessa...
Hästmänniskan
Jag har tre hästar på egen gård. Tidigare har min mamma hjälpt till mkt med häsatrna och tagit hand om det mesta om min familj åkt bort...
Ekonomi & Juridik
Jag har en tanke om att ha någon typ av växelbete inom ett par år, men har aldrig praktiserat det själv så jag skulle gärna ta emot råd...
Ekonomi & Juridik
Jag har fått erbjudande om att hyra granngårdens stall och för det vill ägaren ha 4000 i månaden. Det är fyra boxar i stallet.
Jag har...
Ekonomi & Juridik
Det diskuteras mycket om arbetsmiljö och svarta löner just nu. Inte minst här och i tidningen Ridsport. Av förekommen anledning vill jag...
Ekonomi & Juridik
Funderar om det finns några verksamma ridterapeuter här på Buke :)
Skulle vilja höra lite om din resa till att bli ridterapeut. Vad...
Ekonomi & Juridik
Ni som har era hästar försäkrade för lägre än ni tänkt sälja/sålt för, har ni korrigerat detta inför försäljning?
Jag har en SWB som är...
Hundavel & Ras "För många av uppfödarna symboliserar den nya målbilden en hund som är svår att känna igen som en mops. De ser den som en hund med en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.