Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Där min dotter har sin häst finns en hel del problem. Det allvarligaste är att grovfodret (hö-silage)är av väldigt varierande kvalitet...
Ekonomi & Juridik
Känner mig riktigt frustrerad och nu.. Försöker söka lite hjälp på de ställen jag kan på hur jag ska hantera detta.
Måndag kväll kör...
Hästmänniskan
Jag bor en bit ut på landet och runt vårt hus går det hästhagar och ett litet stall med tre hästar. Dessa hästar har nu fått stå inne i...
Hästmänniskan
Hej,
jag har nu kommit i kvalet av valet av att gå skilda vägar med min häst.
Nu är det tyvärr inte så lätt då han varit en del skadad...
Hästmänniskan
Är en tjej på 18 år, går fortfarande i skolan, men skulle så gärna vilja ha en egen häst, foderhäst funkar oxå bra.
Vet att de innebär...
Hästmänniskan
Jag har ett problem. Jag har idag två hästar, en som är min egen och en som jag har på foder. Min är en islandshäst som gått femgång och...
Hästmänniskan
Tycker det är en intressent fundering på fyra hästars olika hantering av plötslig "frihet". De kom ur hagen (troligtvis en älg som rev...
Ekonomi & Juridik
Har precis haft årsmöte för våran ungdomssektion och har som mål detta året att få igång vår verksamhet som har varit lite bristande...
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Lantbruksdjur Alltså, äggfärger är ju otippat roligt! Vi hade från början bara Hedemoror, men nu har vi en salig blandning och vi köpte också avelsägg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.