DarkInNight
Trådstartare
Sv: Att avliva hästen med stort H
Tack alla för era tankar, ord och berättelser.
Dags för uppdatering tycker jag.
Det verkar som att jag inte kommer behöva avliva fina hästeskrället.
Veterinären har varit här och vänt upp och ner på mitt liv.
Det som kom fram var att.
*Ja, hästen har bronkit, MEN, det var visst inte så farligt JUST NU.
*Hästen ser riktigt fin ut, vilket han påtalade även en gång till innan han åkte.
*Hästen ska gå utan medicin och skulle han behöva någon mer gång så ska jag få det på recept.
*Bara att sätta igång hästen ordentligt igen.
*Hästen lever optimalt utefter det han behöver för att må som bäst.
Jag är chockad och lycklig, älskade hästskrället ska få fortsätta göra mina ridturer osäkra och fartfyllda ännu ett tag .
I tisdags var sista medicindosen, idag var andetagen 15 /min. Helt OK med andra ord.
Dags att sova för imorrn blir det ridtur
Summa sumarum var hela jäkla tråden totalt onödig att starta. Det blev ingen häst att avliva, inte hästen med H och inte just nu iallafall.
Ett tag fick några här i tråden mig att känna det som att jag vanskötte min häst, det var fel det med.
Tack alla för era tankar, ord och berättelser.
Dags för uppdatering tycker jag.
Det verkar som att jag inte kommer behöva avliva fina hästeskrället.
Veterinären har varit här och vänt upp och ner på mitt liv.
Det som kom fram var att.
*Ja, hästen har bronkit, MEN, det var visst inte så farligt JUST NU.
*Hästen ser riktigt fin ut, vilket han påtalade även en gång till innan han åkte.
*Hästen ska gå utan medicin och skulle han behöva någon mer gång så ska jag få det på recept.
*Bara att sätta igång hästen ordentligt igen.
*Hästen lever optimalt utefter det han behöver för att må som bäst.
Jag är chockad och lycklig, älskade hästskrället ska få fortsätta göra mina ridturer osäkra och fartfyllda ännu ett tag .
I tisdags var sista medicindosen, idag var andetagen 15 /min. Helt OK med andra ord.
Dags att sova för imorrn blir det ridtur
Summa sumarum var hela jäkla tråden totalt onödig att starta. Det blev ingen häst att avliva, inte hästen med H och inte just nu iallafall.
Ett tag fick några här i tråden mig att känna det som att jag vanskötte min häst, det var fel det med.