Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
har sålt en (momsad, via företaget) häst som ska hämtas/levereras i Maj.
Nu vill köparen backa ur och hänvisar till distansköplagens...
Ekonomi & Juridik
Jag ska försöka göra en lång historia kort: i april börjar jag hjälpa till med en häst som ägaren hade lite problem med. Hästen var...
Ekonomi & Juridik
För snart ett år sedan köpte jag en 1 åring i tron om att denna var valack. Jag tog upp just denna saken vid köpet, eftersom jag själv...
Hästmänniskan
Jag står idag ett av de tre stall som jag beskriver nedan, men är av flera skäl intresserad av att flytta (drar inte bakgrunden här utan...
Hästmänniskan
Har tittat på en häst två gånger och det har visat sig att den blir perfekt för vårt ändamål.
Vi har nu sagt att vi vill köpa den under...
Hästmänniskan
Jag ska förmodligen få en annan anställning snart, vilket gör att jag går från ett perfekt hästschema till vanliga kontorstider. Jag är...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!
Jag har nu börjat tänka på att köpa häst eftersom jag har ridit på ridskola i snart 6 år och privat i 1 år.
Jag bara...
Ekonomi & Juridik
sedan i november har vi haft älg besök i häst hagen 2 stycken älgar mamma ko och kalv, hästarna bryr sig inte nämnväst gällande dessa...
Hästmänniskan
Jag har tre hästar på egen gård. Tidigare har min mamma hjälpt till mkt med häsatrna och tagit hand om det mesta om min familj åkt bort...
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Lantbruksdjur Alltså, äggfärger är ju otippat roligt! Vi hade från början bara Hedemoror, men nu har vi en salig blandning och vi köpte också avelsägg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.