Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ägaren har lånat ut sin häst på foder, och enligt avtalet är det fodervärden som ska stå för veterinärkostnader.
Ponera att ägaren...
Ekonomi & Juridik
Har stått med en häst i stallet under två års tid som ägaren inte behagade hämta och hon vägrade svara på telefon, röstmeddelanden, sms...
Hästmänniskan
Den 4 maj ska jag med som hästskötare på 3 årstestet, men vi är osäkra på vad man ska ha på sig. Så vad är en godkänd klädsel och vad är...
Hästmänniskan
Detta är något av en spinoff på tråden om avlivning som är aktiv nu.
Andemeningen med denna tråd är att ventilera hur vi tycker att vi...
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om det är riktigt rätt ställe det här, men...
Vad ska vara rimlig hyra för ett stall med lösdrift som ännu ej är färdig...
Ekonomi & Juridik
Jag har en häst på foder, som jag haft i drygt ett år.
Har betalat hela hästens försäkring, som är en relativt dyr försäkring.
Jag...
Hästmänniskan
Jag som ensamstående 2 barnsförälder känner nog som många andra att hästens motionsbehov ibland får stryka på foten, (men också barnens...
Hästmänniskan
Nu har det blivit dags för häst nummer två för mig! :laugh: Letar och har varit och tittat på några, bland annat en som var sååå härlig...
Hästmänniskan
Står, än så länge, som inackordering i ett stall med tio boxar. De som har stallet hyr bara själva stallet, ägaren vill inte ha nåt med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.