gylle
Trådstartare
Sv: Nu får väl ändå Folksam ge sig !!
Knepigt att det inte står något på din har gjort det på alla jag pratat med som har årsförfallo 1/4.
Ja det står exakt samma info för att det är precis samma försäkringar man kan teckna för dem med enda skillnad olika premier.
Det framgår ju även klart och tydligt av hemsidan att häst försäkrad som ridhäst varken får användas till tävling eller avel.
Har du oförändrad premie i stort sett så står dina hästar i ridhäst.
Står ingenting på någon av hästarna. Premierna låg kvar på samma med ngn hundralapps diff upp på den ena (hamnade i bas) och ner på den andra (hamnade i stor). Årsförfallo sista mars.
Jag ser ju vad som står på hemsidan som intro till de två kategorierna men på nästa sida står det exakt samma info på båda. Jaja, villkorsändringar är de skyldiga att informera om skriftligen med hänvisning till var man kan finna den. Jag inväntar den.
Knepigt att det inte står något på din har gjort det på alla jag pratat med som har årsförfallo 1/4.
Ja det står exakt samma info för att det är precis samma försäkringar man kan teckna för dem med enda skillnad olika premier.
Det framgår ju även klart och tydligt av hemsidan att häst försäkrad som ridhäst varken får användas till tävling eller avel.
Har du oförändrad premie i stort sett så står dina hästar i ridhäst.