Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag sålde en häst för 1 månad sen. Ett varmblods sto på 5 år som jag haft i ca. 1 1/2 år och ridit in osv. Så var jag tvungen och sälja...
Ekonomi & Juridik
Hej på er!
Jag har en liten hypotetisk fråga. Jag har lite funderingar på att ev låna ut min ena häst på långtidsfoder då jag inte...
Ekonomi & Juridik
En fd inackorderad har lämnat en del utrustning kvar. Har en skuld på 1000 kr dessutom som är obetald. Trots åtskilliga påminnelser via...
Hästmänniskan
Under påskhelgen har jag hälsat på hos släktingar som har uppfödning och turridningsverksamhet. De har hästar av en vänlig, viktbärande...
Ekonomi & Juridik
Finns här någon som vet vad straffet/böter är för att köra med för tungt lastat släp?
Om rent hypotetiskt Bil-släp och körkort matchar...
Hästmänniskan
Jag vet inte hur jag ska hitta motivationen igen. Har låtit hästarna vila hela vintern och jag har ursvårt att få tillbaks energin att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.