Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Tog bort min älskade ponny för ett par dagar sedan. Stor sorg.
Dock har jag två hästar kvar så jag är inte hästlös på något sätt, ändå...
Hästmänniskan
För två veckor sedan började jag på Västerås Ridgymnasium. Ända sedan jag började där har bara tanken på skolan gjort att jag fått panik...
Ekonomi & Juridik
Ja, som rubriken lyder. Går det? :D
Jag har en häst som faktiskt verkligen KAN massera. Hon gör det bra oxå.
Det enda som krävs är att...
Ekonomi & Juridik
Jag har köpt gård med tre boxar, varav en box står tom just nu. Nu har det spontanringt folk som undrar om jag hyr ut.
Tanken är väl...
Ekonomi & Juridik
Enligt överenskommelse med ägare ska denne stå kvar på försäkringen och betala liv delen och jag är ansvarig att betala veterinär vård...
Ekonomi & Juridik
Hej alla!
Jag köpte i juli ett parti med, vad jag kunde se och känna då, fint storbalshö. Nu en månad senare när jag hunnit fodra med...
Hästmänniskan
Jag har nu för andra sommaren i rad fått låna beteshage av grannen, detta har gjort mitt liv så enormt mycket lättare. Hon ville inte ha...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.