Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Då har ägaren till foderhästen bestämt sig för att sälja Hästen, precis, Hästen med stort H. Den som är min själsfrände och mitt liv...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 527
Senast: lulski
·
Gnägg ja, hur känner hästen igen en? är det rösten, utseendet, utstrålningen? har funderat över detta ett tag haha, vad tror ni? :)
Svar
11
· Visningar
2 740
Anläggning Har precis fått upp mina uteboxar och har börjat fundera på hur jag ska slippa hacka is varje dag. I hagen har de thermobar och i det...
Svar
9
· Visningar
2 548
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Vill ha tips på hästfaktabok för barn! Finns det någon med lite mer "naturlig" inriktning? Någon som tar upp hur viktigt det är med...
Svar
0
· Visningar
929
Senast: cello
·
Anläggning Hur mycket tycker ni det är värt att betala per månad för en box på 17,5 kvm i ett nyrenoverat stall med sju boxar, frysfria...
2
Svar
37
· Visningar
4 235
Senast: Presto
·
Ekonomi & Juridik Hur gammal är den äldsta häst ni köpt eller skulle tänka er att köpa, och vad skulle ni ha den till? Ganska sällan man ser hästar...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 637
Senast: Sandan
·
Anläggning Hej! Jag skulle vara otroligt tacksam om det finns någon som har tips på hur man gör en så enkel och billig, men ändå duglig...
Svar
2
· Visningar
9 897
Senast: Cornelia
·
Hästmänniskan Hejhej! Min mamma (36 år.) har nu bestämt sig för att köpa häst! Hon har haft erfarenhet av hästar i 29 år, så det är inte det att hon...
Svar
18
· Visningar
3 225
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Någon som nyligen köpt häst i Danmark? Jag har hittat min drömhäst, men när jag pratar med ägaren säger hon att man ha: Intyg...
Svar
6
· Visningar
1 920
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hejsan jag är 15 år och ska skaffa min första häst, en stor häst. Folk har sagt till mig att jag ska köpa en häst som är 7-8 år, jag...
Svar
19
· Visningar
4 081
Senast: Korven
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken säger, är det någon här som jobbar i Xenophon? Vad tycker ni om programmet, för- och nackdelar? Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: LECH
·
Ekonomi & Juridik Har fått för mig att man får lov att ha inackorderingar utan att "momsa" om det är upp till ex antal hästar, stämmer verkligen detta...
Svar
14
· Visningar
2 480
Hästmänniskan började 9:an precis och har börjat titta på gymnasium. vill gå rid elr naturbruk inriktning häst. Har bla tittat på srg Kungsbacka. nån...
Svar
2
· Visningar
1 709
Anläggning Någon här som har satt upp Sesame the Drop till sina hästar? Fungerar det bra? Jag har läst i andra trådar här att några har...
Svar
2
· Visningar
2 105
Senast: Targa
·
Ekonomi & Juridik Ja, som rubriken lyder, jag är helt enkelt nyfiken på vad andra som jobbar som ridskolechefer har i lön? Skriv gärna utbildning, lön...
Svar
0
· Visningar
2 188
Senast: Lemeie
·
Anläggning Halloj! Vi håller på och gör om vår kära ladugård till stall, men har ett problem. Stolpar. Vi ska eventuellt ta ut någon som kan...
Svar
14
· Visningar
5 535
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Till helgen ska en väldigt nära vän få låna min bil och mig som chafför för att åka och hämta hem sin nya häst 30 mil bort. Jag funderar...
Svar
17
· Visningar
3 371
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Jag har en lösdrift och ska så småningom bygga stall. Lösdriften har plats för 6 hästar men jag har bara fyra så jag skulle kunna...
Svar
9
· Visningar
1 760
Senast: morgaine
·
Ekonomi & Juridik Vad kan vara rimligt att betala för en boxplats på en gård som ligger beläget nära en motorvägspåfart, ca 10 minuters körning från...
Svar
0
· Visningar
868
Anläggning Ska bygga paddock :-D Underlaget har blivit hårt dränerat i ca 1,5 meters djup då området tidigare varit vattnesjukt och mjukt. Nu är...
Svar
3
· Visningar
1 997
Senast: diabla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama