Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har köpte en ny unghäst och det står i passet att han är mörkfux. Men enligt veterinären som besiktade så kommer han bli skimmel. (Samma...
Ekonomi & Juridik
vet att de är mycket inlägg från mig nu men tänker väldigt mycket fram å tillbaka på de här med min häst..
ligger inlägget fel är de...
Ekonomi & Juridik
Vilket bolag har ni som driver verksamhet?
Länsförsäkringar verkar ju onekligen insatta i hästverksamhet, men Agria vill jag undvika...
Hästmänniskan
Jag skaffade en medryttare till min häst här i Augusti. Jag efterlyste en person som kunde rida min häst ett par dagar i veckan nu när...
Ekonomi & Juridik
Har efter mycket letande hittat den som jag tror är vår nya familjemedlem. Tyvärr fick jag dåliga vibbar av ägaren direkt, hen har haft...
Kropp & Själ Har inte gjort en själv men ser rätt ofta dessa i mitt arbete. Jag har sett flera som har gjort utredningar via Capio och jag tycker att...